MadsES Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei, jeg har postet på noen andre forum, men til ingen nytte. Det som skjer: Hver gang jeg går inn i Internet Explore/Windows Explorer, og nesten alle andre program, kommer meldingen "Du har utført en ulovlig operasjon i Explorer" opp. Jeg har prøvd antivirus både på nettet og på PC-en, men får bare samme meldingen opp. (Les: Irriterende) Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei, du kan prøve og ta en logg av hijacktihis prog. og legge ut til spywarefri.dk her kommer en link til hvordan du gjør det. http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm Lenke til kommentar
Boris The Blade Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har to forslag: Hvis du bare vil bli kvitt viruset, så tror jeg du burde slette alle "temp" filene. Funka hvertfall hos meg når jeg hadde 5-6 virus som norton ikke klarte å ta seg av... Eller prøv å bytte til mozilla firefox eller opera (hvis problemet er i selve browseren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå