Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvem er best...bredbånd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NGT sitt tilbud er jo ganske bra, men hørt at de leverer dårlig ping, så hvis du spiller og er avhengig av bra ping ville jeg vurdert BlueCom eller Tele2 isteden.. Begge de to leverer hvertfall like billige og kanskje bedre linjer enn Telenor og hvis BlueCom har bygd ut en egen sentral der du bor kan du få 3mbit/640kbps til kun 599 kr. pr. mnd.

Lenke til kommentar

Bredbåndfabrikken er vel det billigste (400kr for 10mbit/10mbit), men disse leverer vel bare noen steder i Oslo?

Uansett... Skal du spille over nett ville jeg absolutt valgt bluecom, da disse har veldig god ping (jeg har bluecom).

Skal du laste ned/opp en del, så ville jeg gått for enten bluecom eller Nextgentel (sistnevnte har bedre upload, og litt billigere pr. kbit/s, med mindre bluecom har bygd ut egne sentraler der du er).

Lenke til kommentar
Har selv Telenor og må si meg meget godt fornøyd. Kansje ikke den billigste men har aldrig hatt problemer med den og ingen nedetid.

Har 2048/256

Har også 2048/256 fra Telenor. Har hatt ADSL fra Telenor i flere år og har aldri hatt problemer med nedetid og hastughet. Er meget fornøyd

Lenke til kommentar
Har selv Telenor og må si meg meget godt fornøyd. Kansje ikke den billigste men har aldrig hatt problemer med den og ingen nedetid.

Har 2048/256

Har også 2048/256 fra Telenor. Har hatt ADSL fra Telenor i flere år og har aldri hatt problemer med nedetid og hastughet. Er meget fornøyd

Ja, enig. Jeg har hatt Telenor i over 1 år og har bare hatt 2 timer nedetid, MEN hvis han har mulighet til å få BlueCom eller NGT er jo det bedre!!!

Lenke til kommentar

Selv har jeg Nextgentel 2400/640 som jeg betaler 498 i måneden for (student tilbud). På serverne jeg spiller BF vietnam på har jeg 24 i ping, og serveren jeg spiller Lineage 2 på har jeg 124. Sistnevnte ligger i USA. Har forøvrig aldrig hatt trøbbel med linja de 15 månednene jeg har hatt den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...