Gå til innhold

Gode Gamle serier

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, etter å ha lest igjennom tråden kom jeg på DJ Kat Show på Sky Channel som brukte å gå på lørdagsmorgenen (og sikkert søndager også?) i gamledager. Oi, der kom jeg på Fun Factory også! Mye bra snacks der, husker spesielt M.A.S.K., Inspector Gadget og Jayce and the Wheeled Warriors. Gode tider :)

Oi, holdt nesten på å glemme Teenage Mutant Ninja Turtles og The Real Ghost Busters. Så mye tegnefilmer det egentlig var på 80-tallet... :)

Lenke til kommentar

av gamle serier har vi jo happy days og 21 jump street som store klassikere, begge ute på dvd

Jeg må forresten si det er en myte at de nyere x files episodene er dårligere enn de gamle, selv sett gjennom hele x files 3 ganger, 1 på tv og to ganger siden og sitter klistret til nesten hver episode, grunnen til at mange synes de siste episodene er kjedelige er pga du må se alle etter hverandre, de siste sesongene må man se alt, hvis ikke mister man sammenhengen.

Endret av Seserr
Lenke til kommentar

Vil bare informere dere om at denne tråden ikke er i "bruk" lenger, kan en Moderator stengte denne?

Vidre diskusjon tar vi i Hvilke serier ser/så du på?

Grunn:

Som du ser (hvis du har sett på linken) og den handler omtrent det samme, Og jeg føler ikke at vi trenger 2 tråder som omhandler det samme, vil tro at dere er enige med meg:)

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...