Aalton Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 X-files, de eldste altså. Da det faktisk var bra. Ja disse var faktisk gode, de nyere er blit mer udatert... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 X-files, de eldste altså. Da det faktisk var bra. Ja disse var faktisk gode, de nyere er blit mer udatert... Indeed. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hehe, etter å ha lest igjennom tråden kom jeg på DJ Kat Show på Sky Channel som brukte å gå på lørdagsmorgenen (og sikkert søndager også?) i gamledager. Oi, der kom jeg på Fun Factory også! Mye bra snacks der, husker spesielt M.A.S.K., Inspector Gadget og Jayce and the Wheeled Warriors. Gode tider Oi, holdt nesten på å glemme Teenage Mutant Ninja Turtles og The Real Ghost Busters. Så mye tegnefilmer det egentlig var på 80-tallet... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 åå.. jeg husker inspektor gadget og mutant ninja turteles.. det var 80-90 tallets beste serier innen tegne film katogorien.. Noen som husker Transformers? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) av gamle serier har vi jo happy days og 21 jump street som store klassikere, begge ute på dvd Jeg må forresten si det er en myte at de nyere x files episodene er dårligere enn de gamle, selv sett gjennom hele x files 3 ganger, 1 på tv og to ganger siden og sitter klistret til nesten hver episode, grunnen til at mange synes de siste episodene er kjedelige er pga du må se alle etter hverandre, de siste sesongene må man se alt, hvis ikke mister man sammenhengen. Endret 10. februar 2005 av Seserr Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Star Treck, råeste Scifi serie ever. Babylon 5, Digget den. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Vil bare informere dere om at denne tråden ikke er i "bruk" lenger, kan en Moderator stengte denne? Vidre diskusjon tar vi i Hvilke serier ser/så du på? Grunn: Som du ser (hvis du har sett på linken) og den handler omtrent det samme, Og jeg føler ikke at vi trenger 2 tråder som omhandler det samme, vil tro at dere er enige med meg:) Endret 10. februar 2005 av Omy Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Skal si meg enig i dette. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg