Aalton Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 ja... RIKTIG..... noen som tok opp dette?? Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Tom & Jerry, vet ikke om det lages enda, men de gamle seriene er jo stygg arti kjøpte DVDen med Tom & Jerry, har ikke ledd sånn på lenge Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Tom og jerry ja så klart hvorfro har jeg ikke nevnt de? de er så artigt det.. ler nesten helt ihjel..;-) hva med bippe og stankelbein..?? jeg synest de er er litterlige Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Colargol! Den er det lenge siden jeg har sett. Har egentlig bare vage minner fra den, siden jeg bare var noen få år gammel da den gikk. Som tiden flyr... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Kan ikke si at jeg har hørt om den! kan du eller noen andre fortelle meg og de som ikke har hørt om den lit om hva den handlet om.. det gjelder alt egentlig.. jeg ønsker litt info om de enkelte seriene hva de handler om osv.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 http://www.barnetv.com/ Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Darkwing Duck Power-rangers og mange flere sikkert Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hvor skal man begynne... Brødrene Dahl Monthy Pytons Flying Circus Knight Rider A-Team Airwolf Magnum Ducktales McGuyver He-Man Turtles My Little Pony ( ) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 ja du nevner de fleste her .. ja men det finnest mange flere.. kopm med forslag folkens entet det er manga, cartoon eller vanlig så er alt velkomment her.. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 MacGyver er jo en klassiker. Blir ikke stort bedre enn det. Han er kongen! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 farscape - gjett hvem som gleder seg til sesong 5 Kommer desverre ikke noe sesong 5. Bare en liten miniserie for avslutte hele greia. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hva er den beste gamle serien du har sett? jeg vil påstå at de tøffeste er: - Airwolf det helikoptret som aldri blir slått - Knight rider - bilen som aldri blir slått - A-team - råeste serien jeg noen gang har sett Hva tror dere? HELT enig med deg!! :!: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har vært hekta på 3 serier opp igjennom tidende. - Airwolf - MacGyver - X-Files Airwolf var det tøffeste i gata når jeg var mindre, og tittelmelodien tok jeg faktisk opp med bærbar kasettspiller rett fra tv-speakerne og hørte på den døgnet rundt. MacGyver var fast lørdagsunderholdning på Tv2, og egentlig er det litt ok og se på gode gamle Mr.Anderson lage helikopter av binders og syltetøy-lokk enda. X-Files har forfalt til noe ytterst patetisk og har ingenting fornuftig og komme med lenger. Men i sine glansdager - de første 3 sesongene - så eide den serien her så hardt. Den var t.o.m skummel (noe de nye absolutt ikke er). Jeg tror ikke jeg gikk glipp av en eneste episode på 2år - og har i etterkant skaffet de på DvD. Genialt. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 http://www.barnetv.com/ Takk for linken. Var gøy å lese om de gode gamle seriene fra barne-tv Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 http://www.barnetv.com/ Hohoo! Genialt! Mimrer som fy her nå...ahh Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Bertha! Best theme song ever! Lenke til kommentar
idieH Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg ser det er lenge siden dere snakket om dette, men... har noen sangen til Bertha? Altså intro-musikken? Jeg har klart å finne den på engelsk på nett, men ikke norsk. Om noen har det, ville det være genialt om jeg kunne få den!! idi Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Ha... denne hadde jeg glemt.. Hva menes om derek? Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ha... denne hadde jeg glemt.. Hva menes om derek? Derrick rule! Hilsen vesle Harry Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 X-files, de eldste altså. Da det faktisk var bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg