Gå til innhold

Gode Gamle serier

Anbefalte innlegg

pompel og pilt er jo sykt :p

drømmen om narnia derimot, var en serie eg (tror eg) vil se igjen.

var kvalitet i gamle dager!

Pompel og pilt.. er kuult det ja...

drømen om nranija er en serie.. !!

hadde vært litt kuult og de disse igjen.. men den serien jeg skulle ønske av hele min mening er at airwolf må gå igjen... Z-tv sender jo opp igjen malcom X og den er jo dårlig (ikke for og fornærme noen).....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde vært litt kuult og de disse igjen.. men den serien jeg skulle ønske av hele min mening er at airwolf må gå igjen... Z-tv sender jo opp igjen malcom X og den er jo dårlig (ikke for og fornærme noen).....

drømmen om narnia er en serie ja..?

Lenke til kommentar

drømmen om narnia er en serie ja..?

Ble vel sendt som en "mini-serie"

Lenke til kommentar
jeg svarte på... en som lurte på om dt var en serie....

c..??

kom med forsslag til den beste serien eller filmen du noen gang har sett..!

Tror ikke han lurte på om det var en serie, men at han ikke var helt sikker på om det var DEN serien han ville se om igjen :p

MacGyver er jo en klassiker. Husker jeg alltid sat foran TV'n på lørdagskvelden og så det. Tok det opp og, slik at jeg kunne se det midt i uka! :D

Zorro og var rått! :D Det så jeg alltid på lørdagsformiddagen! :p

Lenke til kommentar
Black Adder

Allo Allo

Fleksnes

Sistnevnte er et godt eksempel på god norsk humor.

Btw, Fleksnes er ikke Norsk, det er en engelsk serie som er skrevet av Ray Galton og Alan Simpson for så å bli oversatt til Norsk. Men uansett, en fantastisk serie, har 5DVDermed Fleksnes.

Når det gjelder barneTV, noen som husker "Maskinen Bertha" (eller hva den het)? Hehe, det var kult.

For ikke å glemme Postman Pat!

Eller Streken! :w00t:

Ellers så har vel det meste andre blitt nevnt, selv så har jeg vel disse på topp 3 (unntatt barneTV serier, føler at det faller i en litt annen kategori):

Airwolf

A-Team

Knight rider.

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Når det gjelder barneTV, noen som husker "Maskinen Bertha" (eller hva den het)? Hehe, det var kult.

Hehe, Bertha poppet opp i hodet mitt i går. Merkelige greier. :)

Hvordan var det intro-sangen var.. "Bertha, kjære Bertha.. du er en etellerannet maskin"?

"Berta, kjære Berta - du er en deilig maskin. Alle som arbeider her er glad for hjelpen din. Å, Bertha, kjære Bertha det ække noen som deg ... og når vi programmerer deg, så går det i en fei, du sier aldri nei, vi vet vi kan stole på deg! Om dagen er det klirr om natten røde blink fra en glad computer-hjerne. Noen har sagt at du er et geni, og jeg tror på det så gjerne, gjerne. Å, Bertha, kjære Bertha. Ja, du er noe for seg. Og når vi programmerer deg ...dudududu..."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...