Aalton Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva er den beste gamle serien du har sett? jeg vil påstå at de tøffeste er: - Airwolf det helikoptret som aldri blir slått - Knight rider - bilen som aldri blir slått - A-team - råeste serien jeg noen gang har sett Hva tror dere? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) ducktales med svensk tale... EDIT: tror det heter ducktales ihvertfall... Endret 6. oktober 2004 av VgaR Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Knight rider! Superman Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 MacGyver, ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Fraglene! Jeg synes egentlig synd på dagens barn, med all den møkka de sender på «Barne TV» om dagen. (Ikke at jeg ser på, men jeg zapper da innom dann og vann). Programmer som skal utvikle dem som personer, og lære dem om livet. Yeah right! Gi barna tilbake Tøydokke Anna, Fraglene og Tomas Toget sier nå jeg. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Black Adder (sorte orm) Allo Allo Hotell I særklasse Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja, er enig med det PoleCat. Ikkje det at eg ser på NRK klokka 6 lenger, men eg zapper gjennom av og til, og makan til elendig TV skal du leite lenge etter. Dagens barn går glipp av mykje bra. Spesielt burde dei satt på teiknefilmar, eller animerte. Tom & Jerry, Fragglene og Tomas Toget som PoleCat nevnte...huff huff, eg er glad eg ikkje er i den alderen i dag. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Shagma, på folkespråket. Franske tegnefilmserien og så "Det var engang et menneske" kan leve lenge på de av nyere: Babylon 5... gammel god sci-fi farscape - gjett hvem som gleder seg til sesong 5 Kan leve lenge med slike serier jeg ! Lokomotivet Thomas og vennene hans var bra ja fraglene og.. var fryktelig skummelt når de gikk langt ned i fraggelberget og gorgene var ikke helt OK de heller... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hotell I særklasse JA! glemte det helt. Hotel i særklasse er så utrolig morsomt... sitat fra manuell eller åssen det skives where is door, door was here yesterday bare det at han er fransk og ikke kan så mye engelsk, så han sier det på en utrolig morsom måte... Endret 6. oktober 2004 av VgaR Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Black Adder (sorte orm)Allo Allo Hotell I særklasse Grøss og gru!! du nevnte det motsatte av gamle gode serier. Anyways må vel velge bonanza. :!: Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Black Adder (sorte orm)Allo Allo Hotell I særklasse Grøss og gru!! du nevnte det motsatte av gamle gode serier. Anyways må vel velge bonanza. :!: jaha? er jo noe av de morsomste som har blitt laget serier av spør du meg. åsså greier du å nevne det mest patetiske som er laget nemmelig bonanza som en god gammel serie? heldigvis er finns det forskjellig smak... Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Må ikke glemme Cheers. Konge at TV2 sender den på nytt nå Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Shagma, på folkespråket.Franske tegnefilmserien og så "Det var engang et menneske" kan leve lenge på de av nyere: Babylon 5... gammel god sci-fi farscape - gjett hvem som gleder seg til sesong 5 Kan leve lenge med slike serier jeg ! Lokomotivet Thomas og vennene hans var bra ja fraglene og.. var fryktelig skummelt når de gikk langt ned i fraggelberget og gorgene var ikke helt OK de heller... Ja Shagma og Det var engang et menneske er vel noe av det beste barnetv som nrk har sendt edit:typo Endret 6. oktober 2004 av ChrchBrnr Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Black Adder Allo Allo Fleksnes Sistnevnte er et godt eksempel på god norsk humor. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Pompel og Pilt Brødrene Brummendal KLM Disse kom jeg på sånn i farten. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det meste som er ramset opp her (særlig A-Team ) og Monty Python's Flying Circus :!: Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 M*A*S*H 4077 Black Adder (sorte orm) Allo Allo Hotell I særklasse (kunne bare NRK begynne å sende vettug underholdning på lørdagene igjenn. Nå betaler vi for at de skal dynge oss ned i dritt, kunne like godt brent de 2000 kr. de tvinger oss til å betale for skiten aka. NRK) Airwolf A-team (Knight rider) Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Fraglene In Living Color Allo allo Bonanza Noe av det beste jeg har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg