Nico77 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Husker dette spillet som ble spilt på Commodore 64. Finns dette spillet på PC? Kunne ha vært kult om det kunne ha blitt relansert. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Cord Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hadde det både til C64 OG Amiga HeHe... Og det ble vist porta til PC Endret 6. oktober 2004 av Cord Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Det hadde jo vært kult om North & South hadde kommet med en ny versjon med 10 talls bedre grafikk og funksjon. Dette må vel være noe for utviklerne som lagde Rome: Total war. Lenke til kommentar
Standish Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 helt enig, en ny versjon av North & South hadde vært dritrått spilte det bare til NES da, men et veldig veldig artig spill Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Eller så er det et spill som man bare bør ligge i minnet som en god klassiker og ikke ødelegges med å lage en ny versjon... Tror kanskje gameplayet blir litt for enkelt sammenlignet med dagens spill. Det er vel ikke lang tid det er morsomt å ri etter tog og løpe i to etasjer i ett fort... Samme med Green Beret og Blue Max, dette er også gamle, gode spill som ikke det er sikkert har godt av en sammenligning med dagens spill. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 North & South var blant de førsta spilla jeg kjøpte meg til NES Det var tider det.. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Spilte det mye på NES med brodern i sin tid (Gikk forsåvidt under "Nord og Sør" der i garden)... Utrolig festlig Men, jada, måtte selge maskin og haugevis av spill for smågrus på spiderman fordi var var hjernedøde... <--- Jeg hater deg for å fremkalle traumatisk minner i meg!!! Endret 7. oktober 2004 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Absolutt en klassiker! ahhh the memories Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Finns det noen sted man kan laste ned spillet? Tenkte meg å ha det, men har ikke akkurat Amiga/Commodore lenger, hehe. Fint om noen kunne ha funnet ut av dette. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har faktisk en orginal CD med dette spillet til PC. Må være ekstremt gammel. Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hehe ja husker dette, genialt spill Lenke til kommentar
Cord Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Finns det noen sted man kan laste ned spillet? Tenkte meg å ha det, men har ikke akkurat Amiga/Commodore lenger, hehe. Fint om noen kunne ha funnet ut av dette. Eide du det til Amiga, kan du laste det ned og kjøre det det på WinUAE Om ikke sjekk linken jeg la i første posten min, står der hvem du kan kontakte for å se om du får tak i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå