Desdichado Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Dette er jo nesten som å kjøre en modda versjon av F1 Challenge '99-'02, føles som om de ikke har gjort så veldig mye forandringer i forhold til sinde tidligere modder til F1 serien fra EA Sport. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Synes bare det blir litt dyrt og betale først får et spill,og så ratt/pedaler til 1500-, for og få litt spillopplevelse.. Kjøp deg Logitech Driving Force Pro. Kosta 1200,- når jeg kjøpte det i vår. Funker like bra både til PC og PS2. Og kjøper du det, så trenger du ikke kjøpe nye spill, for de gamle bilspilla dine blir som nye http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=104319&cks=PRL Dette er et meget bra ratt til 1/3 av prisen. Du får samme rattet med Force Feedback til 200kr mer. ja,får heller kjøpe meg ratt/pedaler enn og syte over dårlig handling på bilene,viste ikke man kunne kjøpe så billig også Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) GTR-demoen er det råeste bilspillet jeg har prøvd, gleder meg sykt til dette. Takk for fin sniktitt! Hva angår "veldig nervøs styring" er det et nøyaktig sitat fra Tommy Rustad da han tok med Jan Erik Larssen i STCC bilen sin. Siden jeg, i likhet med alle andre postere i denne tråden, ikke har kjørt en GT bil (med unntak av en Golf GTI kanskje...) velger jeg å stole på SimBins fremstilling. Endret 11. oktober 2004 av olaleier Lenke til kommentar
wim Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Dette er skikkelig saker!!! Gleder meg som en unge. Men det e svinakitig vanskelig da Jeg syntes ikke live for speed kan måle seg i realisme, men richard burns rally kanskje. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Pene bilder, men jeg syns det ser like sjelløst ut som Sports Car GT. Har ikke prøvd demoen da... Edit: Men det har jeg nå, virker lovende. *ta tilbake det om sjel* Endret 19. oktober 2004 av Spirograf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg