Vizla Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Har en Zalman CNPS7000BCU kjøler.. Samt 2x 120mm vifter og en liten 80mm til å kjøle ned hd'ene mine. CPU: Pentium 4 Orginalklokk 2.6ghz klokket til: 3.2 ghz HK: Asus P4P 800 SE Det jeg lurer på egentlig er... Ser folk her "sliter"(det er jo ikke farlig), med temp's på alt fra 40-60 grader idle.. Er det hovedkortet mitt som viser skammelig feil.... Min CPU temp idle er: 18-25 grader Min CPU temp load er: 30-38 grader Min HK temp er: 16-22 grader Noen andre som har denne typen cpu kjøler, og som kan slenge ut sine temp's ? Vil vite om jeg har vært utrolig heldig ved kjøp, eller om den faktisk er så effektiv.. eller at hovedkortet mitt bare har tatt seg en liten tur på vidda.. *edit* Glemte forøvrig å nevne at jeg bruker Artic Silver 5 =) Endret 6. oktober 2004 av Vizla Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Du har oppdadert bios og alt der der?? har hørt at viss du ikke gjør det så viser den feil temp. en ting er sikkert, og det at eg med orginalklokka cpu har høgare temp enn dt men så har heilt andre kjølere enn dt og Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ta og sjekk temperatur i bios, pcprobe er ikke alltid like god hvis du bruker den. Lenke til kommentar
werwer Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Du kan jo putte cola'en i kabinettet på en varm dag for å kjøle den! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Bruker ikke asusprobe, vet den viser 2-3 grader feil. Bruker MDM 5, flashet bios'en for nå 1 uke siden, så den er upp to date Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå