Gå til innhold

støydempe CDrom? går det?


Anbefalte innlegg

det viberer såpas at hvis jeg presser en hånd på toppen av kabinettet er lyden godt over halveis redusert. altså viberering

Da bør du forsøke å få på plass noen støydempende matter, helst selvklebende asfaltmatter. Disse vil garantert dempe de vibrasjonene du har. Tro du får kjøpt slike hos Cl.Ohlsson, eller helt sikkert i en bilrekvisitaforretning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har nå bytta både cdrom og kabinett. dett kabinettet bruker sånn plastskiver jeg skrur fast på dcromen også bare "stikker jeg den inn" i brønnen, dett vibererer ingen ting i forhold til de tradisjonelle skruen jeg hadde før.

 

men denne høres jo nesten ut som en delta vifte :hm:

men jeg har aldri cd i uansett så det går greit.

Lenke til kommentar

Jeg har rippet mange av spillene mine, bruker DAMEON nå. Jeg ser mange fordeler meg dette, bråker ikke, trenger ikke finne fram CDer når du skal spille et annet spill, CDene blir ikke ødelagt etc.

 

Før var ikke dette et alternativ fordi det tok for mye plass. Nå er store harddisker så billige at det går fint.

 

Det eneste som kunne være bedre enn DAEMON, er om alle brukte Steam. Jeg digger min HL2 Silver :love:

Lenke til kommentar
Jeg har rippet mange av spillene mine, bruker DAMEON nå. Jeg ser mange fordeler meg dette, bråker ikke, trenger ikke finne fram CDer når du skal spille et annet spill, CDene blir ikke ødelagt etc.

 

Før var ikke dette et alternativ fordi det tok for mye plass. Nå er store harddisker så billige at det går fint.

 

Det eneste som kunne være bedre enn DAEMON, er om alle brukte Steam. Jeg digger min HL2 Silver :love:

Hvorfor ikke bare laste ned en no-cd crack?

Er det dårligere eller? Tar iallefall mindre plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...