k_flaathe Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 har en 40 gb som master, og 200 gb som slave. finner ikke min 200gb på my computer osv.. finner den i bios og enhetsbehandling. så gikk jeg på administrative verktøy - datamaskinbehandling - diskbehandling.. og der var det noe. Disk 0 tandard 37,6 gb Klar Disk 1 Dynamisk Uleselig og da får jeg valget om å konvertere disk1 til standarddisk, men da sier den at alt på disken blir sletta.. er det noe mulighet for at jeg ikke trenger å slette alt på disken for at den skal bli "leselig" igjen? Mvh Lenke til kommentar
arna Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gå på produsentens hjemmeside og laste ned nye drivere til disken kanskje ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Auau, dynamisk disk blir det grining av nesten uansett. Installer SP 1 eller 2, last ned GetDataBack for NTFS og prøv å få ut data med det. Minuset med programmet er at du (logisk nok) må gjenopprette til en annen disk. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Ar`Kritz: så jeg må ha en annen disk med like mye plass som 200 gb'n? Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Installerte SP1 og 2, og da fant jeg den igjen =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå