Jan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg satt en stund på Fedora core 1. Da hadde man 1-4 skrivebord. Dette var utrolig praktisk! Er det mulighet for dette i w2k? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Og det er? Forklar litt er du snill. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) XP Powertoys Virtual Desktop Manager Åja....w2k. Virker kanskje ikke da!!! Endret 6. oktober 2004 av bobafett Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Det beste multimonitor programmet jeg har vært borti... Legger til en ekstra knapp pr vindu (sånn at du kan sende det til en annen desktop) Man kan kjøre forskjellige res på hver skriveborde (hvis jeg ikke tar feil) Det krever ingenting... Ja, jeg har egentlig ikke brukt dette noe selv, men jeg har en kamerat som sitter med en dual skjerm løsning og han er storfornøyd med det programmet... Ultramonitor info Endret 6. oktober 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Har som sagt kun en skjerm, laptop for de som muligens antok jeg drev med dual. Lenke til kommentar
Boris The Blade Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Lag flere brukere.... Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Følger med et sånn desktop opplegg i nvidia driverene, men jeg vet ikke om noen andre programmer som er brukt bare til det... google er din venn Lenke til kommentar
Toddy Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 du har den funksjonen i smartBarXp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå