Audioslave Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jethro Tull Du er ikke helt som de andre men det er ikke jeg heller... Mitt valg må bli Steely Dan Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Slå av all lys i rommet. Sleng deg ned på sofaen, tenn to tre stearinlys.Og bare nyt Echoes. Pink Floyd og Metallica her. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Du er ikke helt som de andre men det er ikke jeg heller... Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Metallica og Children of bodom SEFF!!! De er de beste bandene gjennom tidene. Hører på det fortsatt men har hørt på det lenge. Blir aldri lei! Edit : Og Iron maiden!!! Endret 24. oktober 2004 av FiSkEN FliPP Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Black Sabbath, Uriah Heep, Pink Floyd, Deep Purple eller Jethro Tull. Disse banda kan jeg alltid falle tilbake på. ALLTID. And don`t forget Led Zeppelin! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Meshuggah... Alt annet blir liksom så svakt og tynt etter å ha hørt på dem Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Iron Maiden. Ingen over ingen ved siden! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Borknagar og Opeth, beste noensinne. Alt annet er bare tull når en hører Colossus eller The Drapery Falls. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 AC/DC! Har hørt på de hele livet, kan fortsatt huske at pappa spilte TNT på fullt når han kjørte meg på fotballtrening. Jeg var vel 8-9... Rett og slett genialt. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Led Zeppelin! Mötley Crüe. jeg liker dem enda jeg Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 ps: metallica er bare tull spør du meg, bare gitarspilling, ingen syke vokalister og aabsolut 0 mening i sangene, sporet kraftig av de som virkerlig liker det, ikke bhare later som... hmm.. har du egentlig hørt på tekstene til Metallica? eller hørt på de i det hele tatt? MetallicA er bandet mitt Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Må vel si metallica jeg og Men under det ligger: Guns N`Roses, Pantera, og slipknot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå