MacManus Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg lurer på hvilket band som er din favoritt opp gjennom tidene? Må være band, ikke artist. Mitt er vel green day. Alltid likt de. Men husk, bare band, opp gjennom tidene. Ikke favoritt band akkurat nå Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Pink Floyd. Er ingen i nærheten, selv om de ikke er de jeg hører på noe særlig nå. Må ha en pause. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hmmm... ikke lett... blir vel guttemouth.... hvis det ikke hadde vært dem hadde det vært green day Lenke til kommentar
agony Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Pink Floyd. Er ingen i nærheten, selv om de ikke er de jeg hører på noe særlig nå. Må ha en pause. Støtter den, ikke det jeg høres mest på om dagen. Men vet at det er alltid noe man kan vende tilbake til. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Turboneger Det råeste i Norge det råeste i Verden Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Metallica for meg hvertfall. Hørt på de siden ca. 1990-1991 (1.-2.klasse på barneskolen) fram til i dag, tviler på om jeg går lei med det første... Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tidlig Black Sabbath og fra ca 84 og utover Ozzy Osbourne (ja det er et band) Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gluecifer & Pearl Jam Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) har likt Pink Floyd siden første gang eg hørte det når eg var 4 år Ellers så har eg heldiggget System of a Down siden første gang eg hørte dem... Endret 6. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Yello har jeg vel hørt fast på siden ungdomsskolen. Litt seinere fant jeg Lacrimosa som jeg også kjøper alle album av uten å høre på først. Er et par band til som kan oppnå samme status om noen år... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har likt Red Hot Chili Peppers sin musikk i mange år Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det var alltid KoRn for meg, helt til untouchables, ble mektig skuffa og begynnte å høre på andre band. Foruten KoRn, så har jeg alltid hatt et spesiellt forhold til The Offspring, men også der er visa den samme. Så all-time favorite må vel være en av disse to. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har likt Red Hot Chili Peppers sin musikk i mange år Samme her Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 In Flames med Metallica på en god 2. plass Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det må vel være Guns N' Roses. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Iron Maiden uten tvil! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Paradise Lost. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jethro Tull Tar en pause av og til, men kommer alltid tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå