Tee_Kay Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 jeg har ein WD1200JB som røyk etter eg installerte sp2 og avinstallerte det.. det kommer mangen løgne lyder ut av ann:( ann vise i bios sånn ann ska men ann vill alri bli me i windows kan det ver harddisken eller pcen så e galen? forr. har prøvd den me linux, og då heller boota ann ikkje:(:( Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 jeg har ein WD1200JB som røyk etter eg installerte sp2 og avinstallerte det.. det kommer mangen løgne lyder ut av ann:( ann vise i bios sånn ann ska men ann vill alri bli me i windows kan det ver harddisken eller pcen så e galen? forr. har prøvd den me linux, og då heller boota ann ikkje:( Skjønner faktisk ikke hva du sier jeg... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er ikke lov å skrive på dialekt på forumet, hold deg til bokmål. Du kan jo prøve et diagnostic tool e.l. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Forstod godt det du skriver. Har hatt samme problemet med samme type Dr....disk. Tok ein test på den. Og da viste det seg at Serienr. var borte. Fekk ein ny på garantien. Men var 120 GB data fattigere. Prøv her og sjå om du finner ut av det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er ikke lov å skrive på dialekt på forumet, hold deg til bokmål. Du kan jo prøve et diagnostic tool e.l. Det er ikke lov å skrive på dialekt, men bokmål og nynorsk er lov. Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Samme problem her, jeg mista min 2. disk etter avinstallasjon av SP2. Heldigvis er det "bare" å bruke et recovery program så fant jeg igjen filene. Jeg brukte GetDataBack og har rettet ut 160gb filer. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 men hvordan skal jeg teste det programmet? jeg har ikke disketstasjon jeg skal huske på dialekten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå