Gå til innhold

Macgyvers sendetid på hverdager


Anbefalte innlegg

Sendte denne mailen til Tv2.

 

Hei

 

Du var i grunn den mest passende å skrive denne mailen til.

Det gjelder vår kjære MacGyver.

 

Episodene sendes kl 14.45.

 

Dette er irriterende for Vidregående elever som meg selv. Synd å gå glipp av det eneste jeg ser på utenom nyhetene klokken 21.00.

 

Macgyver er guttaboys lille helt som kan fikse alt. Kjekk underholdning. Hadde vært topp om man kunne ha sendt en av de 30 minutters seriene før istedet for etter Macgyver. Om ikke Home and Away. Antar den målgruppen dere prøver å få på denne tiden av døgnet vil heller se Macgyver enn de australske intrigene på en campingplass.

 

Håper virkelig at dette kan gjøres.

 

Mvh Jan Erik Stette

 

 

 

 

Antar at det er endel som er enig med meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg slutter seinest på skolen 14 . 25 og etter MacGYver stikker jeg ut med avisen :p

så spiller ikke sånn syk rolle for meg, men så lenge macgyver går er jeg fornøyd :)

er enig ;)

burde heller vært klokka 17.00 eller noe ;)

17:00?? er du gal el? da er det jo 70's show, heftig bra serie. MAC og 70 har pri 1 så ingen av de bør overgå/fu*** for hverandre. Dessuten vil gjerne vite vite hvem det er som ser på home and away? har tenkt å søke litt på norsk google og hvis jeg finne 1 skikkelig hjemmeside om crapserien så er det greit men......

 

Har vi ikke nok såpe fra før av? Home and Away? hva er det m8-ene?

Lenke til kommentar
Jeg har en ide. Kan vi ikke mekke en hjemmeside for mac-en en home.no.net en, lett en hvor folk kan skrive under på at de vil gjerne ha litt senere sendetid, så sender vi en mail til tv2 med underskrift fra alle folka.

Da får du sette det igang ;)

Starter du det opp så skriver jeg under :w00t:

Jeg også

Lenke til kommentar
Hva er egentlig morsomt med macguyver? Så på det når jeg var 9 år, på den tiden da jeg virkelig trodde at han kunne lage en bombe av en tanntråd og en tapetrull... Så for min del kunne de sendt det samtidig med en like fantastisk serie på TV3, I gode og onde dager..

 

Her var vi negativ...

 

Enig med dere andre.

 

Men vi har jo videospilleren til hjelp da, men det gir jo litt kvalitetstap. For folk med parabol med harddisk er det jo ikke noe problem, eller PC med TV-kort... Still inn på inspilling og vips, du kan se på MacGyver senere.

 

Men de kunne sendt det senere, helt enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...