Tåkefyrste Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei, Jeg vurderer å bytte ut min Samsung S300 med SE T630 og lurer da på følgende: Hvilke ringetoneformater støtter den? Kan .wav eller .mp3 filer konverteres til .mmf så det høres ut som om den spiller av mp3? (altså mer "ekte" lyd enn polyfoniske) Min S300 kan iallefall spille av .wav konvertert til .mmf, med det resultat at det høres ut som om den spiller av en .wav fil eller en .mp3, hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg vil tro det er et ok bytte... Får en helt ny T630 (uåpnet) mot en samsung S300 (1 år gammel) Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jeg tror neppe det går..., men du kan jo prøve når du får den. Det er jo et bra bytte og gå fra S300 til T630! Inlegg nr 1000!! Endret 6. oktober 2004 av siggetheman Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 nei, SE T630 spiller kun av .mid som ringetoner, altså polyfoniske, og ingen ting som engang likner på mp3.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Min S300 spiller av kun .mmf, som er en dårlig etterligning av midi, men det går an å lure den ved å lage .mmf filer konvertert fra .wav, sånn at den spiller av meget høykvalitetstoner. Synd fila er på maks 6 sekunder da men. Så T630 kan ikke spille av .mmf? Tilogmed bror min sin Siemens S55 kan jo det. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 T630 kan vel spille av .amr filer som er truetones hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) ok, takker for svar... Jeg bestilte den samme hva jeg. Ringetoner har ikke så mye å si, får jo både kamera, bluetooth og mms, noe min S300 ikke har. T630 Black, med 100kr Ringetid og Telenor Ringkontant for kr 999,- på elkjop.no. Håper det er et nogenlunde godt kjøp Endret 6. oktober 2004 av apollox Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er et bra kjøp det. Ulempen er at den har entry. Etter hva jeg kan se altså. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er et bra kjøp det. Ulempen er at den har entry. Etter hva jeg kan se altså. hva er det da? Tenkte å bruke mitt Djuice kort på den Siden det står at den er låst til telenor så regner jeg med jeg kan bruke alt som har med telenor å gjøre på den, eller? Hvis ikke må jeg forte meg å avbestille Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 elkjop.no + porto på ca 150 tror du får den i butikken også, men husker ikke hvem. elkjøp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå