Whiteshit Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Trenger tilbakemelding på et nytt prosjekt. Sangen er ikkje ferdig, og er ikkje "pussa"...men basics er der jo.. link til sang Og er den ræva, så grunngi svaret...må ha konstruktiv kritikk..ikkje kun kritikk Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Sangen er grei den. Har noe Ejay preg over seg dog. Ble ikke stormblåst akkurat, men heller ikke min stil. Likte best de siste 30 sekundene. Det "riffet" som begynte etter 1,20 eller noe hadde en goood del midi preg over seg. Kunne kanskje røffet den opp noe. Lagt til noe polyfon bass eller no. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Den var vel helt grei. Ikke helt min stil, dog, men kan prøve å være konstruktiv for det. Jeg må si jeg synes at alle elementene går alt for mange ganger. Spesielt det første, som ikke var noe mer enn kjedelig, går for mange ganger. Synes også at oppbygningen til riffet som begynner på 1:20 kunne kommet tidligere, og vart lengre, altså vært jevnere. Jeg liker ikke trommene. En helt standard trommebeat med elektronisk ska-lyd blir litt tørt. Prøv noe mer utradisjonelt. Synthen er også ikke helt etter mitt hjerte. Den er skrudd alt for høyt opp i tillegg, og har en lite pen lyd. Jeg liker det riffet som begynner på 2:30, helt til det blir ødelagt av synthen. La det gå alene mye lengre, og prøv med en annen synth-gange. Alt i alt synes jeg det ble ganske kjedelig og alt for tradisjonelt, med helt lik oppbygging på alle riffene. Grunnen til min mening angående denne, kan gjerne være at jeg personlig har VELDIG lite til overs for elektronisk musikk av dette kaliberet. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Herlig.. godt med konstruktiv kritikk! iallefall bedre enn: "dette var ræva!" Edit: skal forresten legge ut en ny versjon utover dagen, med kritikken tatt til etterretning. Å bli kvitt midipreget er ikkje alltid enkelt, men et hederlig forsøk må til Endret 6. oktober 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Her er en ny versjon, med kritikken tatt til etterretning. (forhåpentligvis) Er det bedre eller har eg begitt meg fullstendig ut på eventyr no? link Edit: link kan vere en ide Endret 6. oktober 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hvilket program bruker du??? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Programmet som blir brukt er Reason 2.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå