Skink_123 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå har jeg amd 3500+ med beste zhalman vifta, MSI nForce 3 250 Ultra, 1024 twinX 3200XL kit @ 2,2,2,5 timings, raptor disk på 10000rpm, gf6800GT 256 gddr Noen som kan hjelpe meg med OC? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 vel, det burde være noen instillinger i bios... mitt HK går ikke å overklokke med, så jeg kan det ikke utenatt, men gå inn på startsiden (overklokking.no) og sjekk under guider, det skal det stå... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Les guidene på overklokking.no, så vet du hva du skal stille på og hvor du finner div. ting og tang. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Denne skulle vel vert poste under "Prosessorer" på HW delen... Når du skal klokke stiller du opp FSB... Men les guider som sagt Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Dette høres litt rart ut, men jeg fant ikke noe sted der jeg kan spørre om OC av hele systemet Alt er delt opp om du skjønner, og om noen har ca samme oppsett som meg, hva har de gjort? :] det høyeste cpuen min har kommet på er 60 grader(standar uten noe som helst klokking, ligger på rundt 49 til vanligt, 47 akkurat nå! ), skjermkortet til 63 på det meste, da er det klokka til 375/1100 Trenger jeg da mere kjøling? Tenkte på den innebygde OC som er lagt inn i MSI sitt hovedkort, private, srg, comander etc :] 1prosent til 11 prosent på hele systemet Vanlig klokking av de andre komponentene er forsåvidt også intressangt! Takk for all respons hittil, og setter stor pris på mer input :] ps! Skal skjekke der dere sa enda mere Endret 7. oktober 2004 av Skink_123 Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det kan hende ditt HK er jumperstyrt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå