Gå til innhold

Rar forumhikke av og til?

Anbefalte innlegg

I noen tråder får jeg av og til dette:

=252) refR=refR.substring(0,252)+"..."; //-->

Siden brytes ved et vilkårlig innlegg og det ^ står hvor brukerens innlegg egentlig skulle stått.

F.eks denne tråden.

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=307412

På side en får jeg faktisk masse rot, f.eks et innlegg som jeg skrev står ikke i mitt navn, men delvis i ahpadts svar, og velger jeg å sitere det innlegget får jeg et helt annet innlegg igjen.

Bruker Firefox 1.0 PR på Win2k. Er Javascript delvis gnøkka i Firefox, mon tro?

Edit: Jeg fant denne tråden.

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=207303

Skulle ha søkt først, beklager. :/

post-179-1097019480_thumb.jpg

Endret av LarsC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som du ser er Ueland og jeg ganske uenige om opphavet til det første problemet. Jeg skal spise hatten min om det ikke skapes serverside, da denne scriptsnutten som kommer fram ligger helt sist i kildekoden på en vanlig side. Det ser ut som om det er noe i et fåtall av innleggene som får PHP-parseren til å hoppe ut av en løkke.

Problemet løses i alle fall ved å redigere innlegget og legge til to linjeskift til slutt. Kommer du over det så send en PM til en mod, eller rapporter det så skal vi alltids fikse enkelttilfeller.

Lenke til kommentar

Aha, ok. Er den andre rare saken relatert til det også? Det med at innlegget jeg postet plutselig havnet under en annen bruker?

Jeg fikk forresten den =252) refR=refR.substring(0,252)+"..."; //-->-saken i ett av mine egne innlegg, og de to linjeskiftene fikset biffen. Takk for svaret.

Lenke til kommentar

For å sitere kildekoden til "telleren" som ligger i bunnen av alle sider:

var refR=escape(document.referrer);
if (refR.length>=252) refR=refR.substring(0,252)+"...";
//--></script>
<script language="JavaScript1.1"><!--

Virker for meg som at noe gjør at det scriptet tuller seg litt, vet desverre ikke enda helt hva det er...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...