Gå til innhold

Div spørsmål om HK,klokking,å tips om nytt HK!

Mala

Anbefalte innlegg

Hei! eg har sitti på lan i 3 dager nå, å har hatt en del problemer med oppstart av maskina.Er kommet fram til at det er nødt å vere kluss mellom ram brikkene(twinmos pc 3200 dual 1024) å Mitt MSI K7N2 Delta. Har mine ram timings på 3 3 11 2,5. men likevel eg vile har ett HK som er stabilt og ikkje altfor dyrt og som takler litt klokking :) Restemn av opsettet mitt nå er

AMD xp 2400+

R9700 pro(kansje x800pro snart)

Western digital 200 gb HD

En ting til, etter at eg klokker cpu/ram å sånn å lagrer de nye instllingene i bios, så "tenker" lissom maskina.Så må eg slå den av.Når eg slår den på igjen så er det egentlig gasnke tilfedlig om den starter eller ikkje.Utrolig irr!! Av og til så erdet ikkje no problem.Noen ganger er det ett helvete.

Takker for svar :yes:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja eit Abit Nf7-s v2.0 hadde vel ikkje vore så gale for systemet ditt, god

klokker skal det være og!

Får det for 500-600 kroner

Mvh

Espen

erke sikker om du får det så bilig med mindre det er et demo kort, mene det er det beste kortet til din cpu

du kan jo prøve å resete bios da. og du må ikke finne på å slå av pc'en mens den lagrer bios innstillinger, om det er det du mente

twinmos er ok ram det, men den er ikke noe bra til å klokke (ikke nå lenger i alle fall. *savne bh-5 chipene*) og så skaper den av og til noen problemer, men det er litt tilfeldig, har sett de funke glatt på hk som egentlgi ikke kan fordra twinmos og motsatt

Lenke til kommentar
Tja eit Abit Nf7-s v2.0 hadde vel ikkje vore så gale for systemet ditt, god

klokker skal det være og!

Får det for 500-600 kroner

Mvh

Espen

erke sikker om du får det så bilig med mindre det er et demo kort, mene det er det beste kortet til din cpu

du kan jo prøve å resete bios da. og du må ikke finne på å slå av pc'en mens den lagrer bios innstillinger, om det er det du mente

twinmos er ok ram det, men den er ikke noe bra til å klokke (ikke nå lenger i alle fall. *savne bh-5 chipene*) og så skaper den av og til noen problemer, men det er litt tilfeldig, har sett de funke glatt på hk som egentlgi ikke kan fordra twinmos og motsatt

Klart eg ikkje slår maskina mens den lagrer i bios :w00t: Ekke noob hell!! Eg har resetta bios uttalige ganger, men som du sier så er det gasnje tilfeldig.Det bare oppstart som er problemet, går fint i windows :tease: Takk for tipset folkens!! Er åpen for flere selfølgelig :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...