GRendal Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 hei, sitter med et fint konfigurert Gigaworks S750 anlegg på Creative audigy 2 ZS kort. Surround skal fungere fint den iht. Calibrator, men er bare basskassa og 2 front speakers som spill i Windows Media player 9? noen som vet noe om dette? takK! Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 slå på cmss for å bruke alle kanalene!!!!!! les litt i manualer så finner du ut sånt fort :-D lykkke til Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 RTFM hva mener du? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 hehe read the fucking manual tenker jeg vi sier Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 oK gutta, har lest manualen nå, og det står ikke JACK SHIT om hva jeg skal gjøre? hjelp? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 mhuhahaha, jeg fiksa det.! jeg er THA MUTHAFUCKING PC-meChanIC ASS! whohowohowo.... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 manual ? fikk ingen manual med mitt audigy 2 zs men klarer meg fint uten Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 on disc manual !!! .......har du fått fixa det grendal ? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 jepp! easy as Pie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå