Baldur Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Etter å slitt med å ikke fått lyd på bakre høytalerene, etter at jeg kjøpte med asus A7N8X-E, instalerte jeg NVIDIA NVMixer. Siden dette var det nærmeste jeg fant hos Nvidia som lignet på driver til det integrete lydkorte. Men nå har jeg fått lyd på alle høytalerene, men får ikke noe lyd fra mic'en min. Har teste med å koble den til line in inngangen også. Kjørt hardware test, via MSN, Game voice, DirectX, men ikke noe antyding til lyd. Har testet med 3 forskjellige mic'er. Noen som har noen gode forslag på hva som kan være galt, eller hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Etter å slitt med å ikke fått lyd på bakre høytalerene, etter at jeg kjøpte med asus A7N8X-E, instalerte jeg NVIDIA NVMixer. Siden dette var det nærmeste jeg fant hos Nvidia som lignet på driver til det integrete lydkorte. Men nå har jeg fått lyd på alle høytalerene, men får ikke noe lyd fra mic'en min. Har teste med å koble den til line in inngangen også. Kjørt hardware test, via MSN, Game voice, DirectX, men ikke noe antyding til lyd. Har testet med 3 forskjellige mic'er. Noen som har noen gode forslag på hva som kan være galt, eller hvordan jeg kan fikse det? For det første , det skal ikke komme lyd ut av microfonen Den skal heller ikke kobles på line in, men på mic in. For at du skal høre lyd ut av høytalerne, må du ta av muten som vanlighvis er mutet, dette gjør du på egenskaper for lyd. Foresten velkommen til forumet Hvis du hadde sagt hvordan hovedkort du hadde, kunne vi letter hjulpet deg med å finne riktige drivere mvh Kuffe Lenke til kommentar
Baldur Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Etter å slitt med å ikke fått lyd på bakre høytalerene, etter at jeg kjøpte med asus A7N8X-E, instalerte jeg NVIDIA NVMixer. Siden dette var det nærmeste jeg fant hos Nvidia som lignet på driver til det integrete lydkorte. Men nå har jeg fått lyd på alle høytalerene, men får ikke noe lyd fra mic'en min. Har teste med å koble den til line in inngangen også. Kjørt hardware test, via MSN, Game voice, DirectX, men ikke noe antyding til lyd. Har testet med 3 forskjellige mic'er. Noen som har noen gode forslag på hva som kan være galt, eller hvordan jeg kan fikse det? For det første , det skal ikke komme lyd ut av microfonen Den skal heller ikke kobles på line in, men på mic in. For at du skal høre lyd ut av høytalerne, må du ta av muten som vanlighvis er mutet, dette gjør du på egenskaper for lyd. Foresten velkommen til forumet Hvis du hadde sagt hvordan hovedkort du hadde, kunne vi letter hjulpet deg med å finne riktige drivere mvh Kuffe Takk for velkomsten. Hvilket hovedkort jeg har skrev jeg. Ett ASUS A7N8X-E rev.2 Testet kun via line inngangen for se om det ble noe lyd fra høytalerene, når mic'en sto der. Kunne bruke mic'en før jeg instalerte NVmixer, men da fikk jeg ikke lyd i bakre høytalerene, kun midtre og høyre og ventre høytaler. Har også un mutet, via kontroll panelet, prøvd å sett lyd der til max. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå