AMPFILER Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 har tenkt til å kjøpe en subwoofer til hjemmekino annlegget mitt. mangler litt dyp sub. har 2 Cerwin vega DC-12 som leverer bare dunking. så trenger litt sublyd.. så har jeg kommet over denne. : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300559&s=sc Er den noe tess? har jo yamaha forsterker så jeg skjønner att det er litt kvalitet på dette merket. men ossen låter den subwooferen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 En 6,5-tommers sub sammen med 2 12-tomms fronthøyttalere???? Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Uaktuel! tenkte ikke noe særlig over att det var 16 cm. så det når du svarte. 20cm er vel ikke det 8" ? men 12"erne spiller jo bare dunk dunk dunk.. mangler Whoooof whoooof liksom.. vis dere skjønner. Endret 5. oktober 2004 av AMPFILER Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tror jeg ville gått for en stoor Sub da (12"-15") og stilt lavpassfilteret veldig lavt. Spesielt om det skal brukes til film. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 For å få noe brukende slik som du vil ha det, må du nok ut med en 6-7000 kroner. Denne hadde nok vært glimrende til ditt bruk Evt YSW-800 som er noe rimeligere. Den kan forresten snappes opp meget billig fra Tyskland. Kommer vel på ca 4300 kr inkl avgifter og frakt om jeg ikke tar helt feil nå... YSW-1500 kommer på ca 6100 kr fra Tyskland Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 denne passer jo til alerede existerende høytalere som tilligere sagt still lavpassfiltret lavt DVS under 80 hz(eller mhz?) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) som tilligere sagt still lavpassfiltret lavt DVS under 80 hz(eller mhz?) Jeg tror ikke man hører så veldig mange av lydene som befinner seg i MHz-området. Edit: Med såpass store fronthøyttalere tror jeg jeg ville prøvd enda lavere enn 80Hz. Men det er jo enkelt og greit bare å prøve seg fram til det man synes låter best. Endret 6. oktober 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 som tilligere sagt still lavpassfiltret lavt DVS under 80 hz(eller mhz?) Jeg tror ikke man hører så veldig mange av lydene som befinner seg i MHz-området. Edit: Med såpass store fronthøyttalere tror jeg jeg ville prøvd enda lavere enn 80Hz. Men det er jo enkelt og greit bare å prøve seg fram til det man synes låter best. husket ikke akkurat i farta hvilken det var og ja et godt stykke under 80hZ ned mot 50-60 litt avhengi av hvor lavt subben spiller Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Anbefaler deg å bygge en sub selv.Hvis du bygger deg en sub til 5000 kr fra Eltek,så vil den spille like bra om ikke bedre enn en ferdigsub til dobbel pris. Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 jepp jeg skal tenke på dette folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå