Kenny Bones Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er jo eneren som er det desidert beste i MK-serien da! Oppfølgerne er jo bare teit. Kanskje ikke 2eren og 3eren da, men etter de kom på playstation så har det bare blir plagiat på 1eren. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg hadde det nok mest morro med Mortal Kombat 2 og favoritten min var Kitana (hun med viften). Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hadde det mest artig med Mortal Kombat Triology til N64 Raiden var favoritten Lenke til kommentar
Legion Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er jo eneren som er det desidert beste i MK-serien da! njaaaeeei. eneren hadde ikke muligheten til å utføre kombinasjoner. dette kom først i toeren. med litt trening kunne du holde motstandern i lufta latterlig lenge. f.eks kan man med litt flaks slå ut motstander i en eneste lang kombo. dette var enklest med scorpion og sub-zero...syns jeg spillerkontroll ble også betydlig bedre etter eneren. noob saibot og smoke var moro å spille mot iallefall, siden de var vanskelige å få fram. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) ,06/10/2004 : 18:02] så det fikk 8.5 på gamespot...skal kjøpe det så fort jeg ser det i butikken ps: jeg likte Shang Tsung best på 2'ern Shang Tsung var det ja! Hadde navnet på tunga edit: 2'ern er forresten det beste av samtlige Mortal Kombat-spill til dags dato, og det tror jeg de fleste er enig i Endret 8. oktober 2004 av Complexion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå