Xander^ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Husker i gamle dager spilte vi mye MK i spillebuler etc..back in the days Hadde helt glemt det spillet, helt til idag.. Så da lurer jeg på hvilke var dine favoritter..tror neppe jeg er alene om å ha spilt MK Anyway..mine favoritter var Raiden og Kano..spilte også mye med Sub-Zero Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg likte godt JAX (Jackson Bridge tror hans hele navn var), men min favoritt var nok Sub-Zero. Forøvrig var jeg en stor fan av Babality!! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) scorpion eller sub-zero disse ser rett og slett SLEMME ut, og er like effektive som inntrykket gir Endret 5. oktober 2004 av invictus Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 baraka synes jeg er rå. Mortal COmbat 2 forever! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Scorpion var min favorit for 10 år siden... Likte også Reptile Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 " Hvem var din favoritt i Mortal Kombat?" Jeg likte godt han som lagde den kule lyden, JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII *slap* Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Damn..husker dere bossen Goro? Hehe..holdt deg fast med to armer og slo deg med de to andre :!: Vet ikke om han var med i enern..*jernteppe* Edit: Goro flying high Endret 6. oktober 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Damn..husker dere bossen Goro? Hehe..holdt deg fast med to armer og slo deg med de to andre :!: Vet ikke om han var med i enern..*jernteppe* Edit: Goro flying high Som navnet tilsier på skjermbildet, er vel heller Liu Kang's motstander der Kintaro? Anyway... Må nok si at Sub-Zero var min favoritt. Etter å ha sett spine-rippen hans i et engelsk spillblad, startet en livslang fascinasjon for Mortal Kombat! Athelas Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 baraka synes jeg er rå. Mortal COmbat 2 forever! Nemlig. Baraka er desidert best. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 jeg likte best Scorpion! Husker da MK kom tiL pc med 3d-grafikk. Det var knall! Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvorfor skriver alle jeg likte best? serien er jo ikke ferdig ennå Mortal kombat: deception kommer jo ut snart jeg liker best scorpion Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Scorpion... mer bad-ass fyr skal du leite lenge etter "get over here" ^^ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Scorpion - så klart! *harpunangrep* --------------------------------------------> Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Scorpion, Sub-Zero og Reptile er mine tre favoritter. Gleder meg til nye MK spillet kommer Edit: Leste nettopp anmeldelsen av Deception, utrolig digg at man kan spille det online nå Endret 6. oktober 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Som alle andre, Scorpion og Sub-Zero Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) "Som navnet tilsier på skjermbildet, er vel heller Liu Kang's motstander der Kintaro?" Damn..du har rett..jeg skylder på klokkeslettet Edit: Endret 6. oktober 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Haha, det der bildet er så retro Noen som vet om Mortal Kombat Deception er bra? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hadde veldig sansen for Raiden og Sub-Zero jeg. Tøffe typer. Synes forøvrig at eneren var det beste MK-spillet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kommer ikke på navnet i farta, men det var vel både Baraka og han Shao-et-eller-annet. Han som kunne forvandle seg til alle de andre... dere vet sikkert hvem jeg mener. Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Haha, det der bildet er så retro Noen som vet om Mortal Kombat Deception er bra? så det fikk 8.5 på gamespot...skal kjøpe det så fort jeg ser det i butikken ps: jeg likte Shang Tsung best på 2'ern Endret 6. oktober 2004 av [PsyFly] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå