Andreas83 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Dilemma Sitter å sikler på Acer Travelmate 8006, men lurer på om jeg skal ha med forsikring eller ikke. Vanlig acer garanti er 1 år, men for 1800kr ekstra får jeg 3 års garanti og viktigst forsikring for 3 år. Syns dere at det er verdt det? er tross alt en pc til 22000 Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg ville kjøpt det. Veldig kjekt å ha. Men det er jo typisk at hvis du kjøper garanti og forsikringen så skjer det ikke noe og du får aldri bruk for den, mens hvis du ikke kjøper den så kommer det til å skje noe Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 i så fall er det bare en korrekt konklusjon: kjøp den, det blir billigere Lenke til kommentar
ponke Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Så lenge du synes at omtrent 2 kroner om dagen er et greit beløp for at du skal kunne bruke din maskin uten å være urolig for noe spesielt er det jo lite å tenke på (fillebeløp synes jeg personlig ). Bare husk å lese forsikringsavtalen med lupe. Hilsen ponke Lenke til kommentar
iacob Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Og sjekk hva slags annen forsikring du har og husk at det er fem års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Proliator Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har denne forsikringen selv. Helt grei forsikring hvis du vil lese mer om den kan du gå inn på. www.aceradvantage.com og klikke deg vidre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå