ZeS Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei på dere folkens!! Er det noen som vet om noen bra klokke programmer som kan brukes mens windows kjører?? har et Intel hovedkort, og bios'n der er jo bare dritt!!!!!!!!! ellers i systemet: Intel Penitum 4 2.8 "Prescott" Club-3d ATI Radeon 9800SE 128mb Seagate 200GB hd Resten er ikke viktig..... HÅPER PÅ SVAR!!!! FIKK IKKE DET SIST!!!! Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det går ikke å overklokke cpu i bios. Dessuten så er det veldig lett å gjøre det i bios. Er bare å sette opp multipliern og fsb litt så har du overklokket cpuen! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det går ikke å overklokke cpu i bios neivel? Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du kan jo bruke ClockGen. Har ikke prøvd det programmet så mye selv, men det er i hvertfall mulig å stille på FSB der.... Du får finne det selv, for jeg gidder ikke lete etter url Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det går ikke å overklokke cpu i bios.Dessuten så er det veldig lett å gjøre det i bios. Er bare å sette opp multipliern og fsb litt så har du overklokket cpuen! Nå lo jeg :!: Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Mm, ikke svar om du ikke er helt sikker på det du sier Kan stille FSB i Windows med Nvidia System Utility, men det hjelper vel ikke deg. Det er mulig, iallefall. Måtte bare ha noe O-T med i innlegget. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det går ikke å overklokke cpu i bios.Dessuten så er det veldig lett å gjøre det i bios. Er bare å sette opp multipliern og fsb litt så har du overklokket cpuen! :!: :!: Du tuller, ikke sant? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hei på dere folkens!!Er det noen som vet om noen bra klokke programmer som kan brukes mens windows kjører?? har et Intel hovedkort, og bios'n der er jo bare dritt!!!!!!!!! ellers i systemet: Intel Penitum 4 2.8 "Prescott" Club-3d ATI Radeon 9800SE 128mb Seagate 200GB hd Resten er ikke viktig..... HÅPER PÅ SVAR!!!! FIKK IKKE DET SIST!!!! Kanskje telle til tre og puste roilig ut før du poster? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 jeg er ikke sikker, men jeg tror ikke det er mulig å klokke FSB fra windows i det hele tatt så lenge du ikke har et abit hovedkort med u-guru. (heter ikke "u", men jeg fant ikke tegnet for mju) Det er en chip på hovedkortet som lar windows styre noen egenskaper i bios. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) DOOH Endret 10. oktober 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Jeg har Asus A7N8X Deluxe (nForce 2 Ultra 400) og kan stille FSB i Windows med NVidia System Utility. Som jeg skrev over. Ingen uGuru på det kortet. Edit: leif Endret 10. oktober 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hehe morsom sak antar du har en dell eller liknenede, jeg spurte om programmer til det samme I en liknende post i dag men har desverre ikke mottat noe svar. Ser faktisk ikke ut som vi har noen mulighet tli å få det til med intel hk. clockgen fungerer ikke. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Overklokking av CPU skal i CPU kategorien Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå