Piste Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Leste en artikkel om at prisene på amd sine prosessorer ville synke med 25% fra 15oktober. Vil vi som kjøpere oppleve prisavslaget med en gang? Jeg skal snart bestille en amd 64 xp 3200. Burde jeg vente til den 15 oktober, eller vil det ta mye lengre tid før vi som forbrukere vil få glede av prisavslaget? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du bør vente. Forhandlerne setter ned prisene straks AMD reduserer sine Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) 25%? Det var da en heftig rabatt. Så kjører vel ikke importør ned prisene 25%, ei heller de som selger til privatpersoner, så sitter sluttbrukerne igjen med en rabatt på 10% eller noe. EDIT: For all del, dette er noe ikke ville blitt overrasket over, jeg vet absolutt ikke om det blir sånn. *ha sitt på det tørre* Endret 5. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 25%? Det var da en heftig rabatt. Så kjører vel ikke importør ned prisene 25%, ei heller de som selger til privatpersoner, så sitter sluttbrukerne igjen med en rabatt på 10% eller noe. EDIT: For all del, dette er noe ikke ville blitt overrasket over, jeg vet absolutt ikke om det blir sånn. *ha sitt på det tørre* http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10886 Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du bør vente. Forhandlerne setter ned prisene straks AMD reduserer sine Ironi, ikke sant? Prisene går som regel alltid jevnt ned i nettbutikker, fordi det gamle lageret kjøpt inn til gammel pris sakte må selges ut. Jeg begynner å bli litt lei alle som til tross for ALL ERFARING ikke har merket at dette går gradvis. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Ironi, ikke sant? Prisene går som regel alltid jevnt ned i nettbutikker, fordi det gamle lageret kjøpt inn til gammel pris sakte må selges ut. Jeg begynner å bli litt lei alle som til tross for ALL ERFARING ikke har merket at dette går gradvis. Nåja, går nå rimelig kjapt, tror ikke alle webshoppene ligger inne med lagerervarer for årevis framover. Bruker nå å gå tiden til de første før tømt unna og loada inn nye. De blir jo da og sette prisene litt ned, da de fikk disse 25% billigere. Da følger stort sett resten etter. Jeg ville venta iallefall. Endret 5. oktober 2004 av lock-aze Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 vent til den 15, da er bare 9 dager til så da er ikkje så lenge..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå