Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hvis du skal ha mx1000 må du ha noe stikkende ut av laptopen ja. den har en stor cradle/dock. akkurat bestilt mus til laptop selv. endte på ms bluetooth. har hørt at mx900 er bra, men tok ms fordi den har mindre sender/mottaker.. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har en Microsoft IntelliMouse Explorer for Bluetooth til min Inspiron 8600c. Funker genialt med den innebygde Bluetooth modulen i Dell'en. Lenke til kommentar
john_doe330 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Riktig! Med mx1000 må du ha med deg den "svære" docking stasjonen, noe som slett ikke er praktisk sammen med en bærbar pc. Jeg bruker mx 900 sammen med min HP NC 8000 som har BT og jeg tør kanskje påstå( håper jeg ikke får for mye pepper her nå da ) at det er den optimale mus for laptop. den er ikke så liten og (knølete)som de såkalte laptop musene og den er god å bruke! Og en annen ting, hvor lenge er du en plass der du ikke får tilgang på strøm til lading? Er ikke poenget at du skal ha ei mus som er god å bruke? Skal også nevnes til slutt at mx900 ikke er noen perfekt "gamer" mus, til det synes jeg BT er for treigt, mangler liksom det lille extra som f.eks. mx1000 har av hastighet! Lykke til med valget! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Crative Optical Mouse 3000 Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Targus Bluetooth Mini Optical Mouse? http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=AMB01EU Jeg håper Komplett.no tar den inn snart. Endret 13. oktober 2004 av snorreh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå