Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doom 3 er fortsatt på ett meget tidlig stadie, og det hersker tvil om spillet i det hele tatt kommer ut i år. Men akkurat nå vet vi i hvertfall, at spillet er under utvilking til både PC og Mac.

Lenke til kommentar

Vent til etter E3-messen rundt 23. mai. Det skal vises frem der, og da kan det hende man får en følelse av hvor langt det har igjen.

Kanskje slippes det også noen nye filmer etc.. :smile:

Men personlig tror jeg det ikke kommer før til neste år.

Lenke til kommentar

Og dessuten- etter hvert som spillenes modeller etc blir mer og mer komplekse og realistiske, tar det desto lenger tid å lage det de skal..

Og Doom 3 faller vel inn under den kategorien.

Jeg tenker ikke så mye på Doom 3, jeg. Regner med at det ligger såpass langt frem i tid. Sikkert ikke før neste sommer - tidligst.

Men selvsagt, det blir ordentlig kos når det kommer, da! :smile:

Får som sagt vente og se hva E3 bringer.

Håper bare ikke at detaljene dreper variasjonen og gameplayet... rekker jo færre modeller på samme tid hvis det hele er mer komplisert.

Lenke til kommentar

hvis man tenker på antall polys i spillet er det ikke rart spillet kommer i 2003. for at noen skal kunne kjøre spillet i det hele tatt er det sikkert smart å vente til julen 2003 :smile:

John Carmack har jo sagt at de ikke har brydd seg noe om specs-kravene til spillet...

Kanskje derfor den nye doom3-filmen har så lav fps, for å skjule over at de ikke får spillet opp i mer enn 3 fps =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...