Gå til innhold

Nokia 6630 eller SE s700i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, velkommen til forumet! Denne er egentlig feilpostet, "Hjelp, skal ha ny telefon!" er riktig forum. Men det spiller vel ikke så mye rolle, er jo din første post her.

S700i - Denne mobilen har best skjerm. Den har også et særegent design, men fryktelig overpriset synes jeg.

6630 - Denne har symbian og gir deg derfor mange muligheter til nye programmer og sånt. Videre har den 3G, noe som kommer til norge snart. Det er ikke helt bestemt når dette kommer, og noe sier meg at det også blir dyrt i bruk. 3G er heller ikke stort argument for denne pga. at man ikke kan føre videosamtaler.

Begge har bra skjerm, men S700i sin skjerm er klart best. Om du kan klare deg uten stereo-mp3, designet til s700i og skjermen er 6630 et mye bedre kjøp pga. pris og symbian og 3G hvis du har noe bruk for det.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Hva kommer 6630 til å koste, sånn ca..?

Pris på 6630, fra Prisguiden til Amobil.no :)

6630 har UMTS, men mye av vitsen forsvinner når du ikke egentlig kan bruke videotelefoni (når den tid kommer) siden du enten må se, eller bli sett, du kan ikke gjøre det samtidig uten et stort og klumpete ekstra-kamera.

Men utifra de to så ville jeg uansett ha valgt 6630, grunnet symbian som gjør mulighetene uendelige.

Lenke til kommentar

Hvis utgangspunktet er "Price is not an issue" (arbeidsgiver betaler), ville du fremdeles anbefalt 6630, Arehei?

Skal kjøpe ny mobil i slutten av november, og vipper mellom 6630, 6670 og S700i.

(Tror jeg hadde valgt P910 hvis den hadde hatt mpx kamera, men det er en annen historie).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...