NoLimit_^ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 er nylig bestillt Lurer på hvordan det blir å funke i førstepersons-skytere. Om det funker bra kan vel ikke PC-fans si at FPS er udugelig på konsoll, lengre? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=248391 Lenke til kommentar
cockmyrifle Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tja, jeg vil fremdeles foretrekke å spille FPS-spill på PC, men dette hjelper helt klart betraktelig. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg vil nok forsatt foretrekke PC til FPS, ja. Men si i fra hvordan den fungerer når du får den, ser unektelig litt artig ut. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Jepp, bør bli en (altfor?) stor fordel i bl.a. Halo 2 over xbox live Men skal komme med en kommentar så fort jeg mottar den, skal jo sendes helt fra Hong-kong :/ Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Blir nå noe drit å spille mot de som bruker mus og tastatur da. Men visst det funker bra, kan det hende jeg bestiller meg en. Lenke til kommentar
stclem Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Vil denne kunne brukes hvis man har nettleser og slikt på maskina også? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jepp, bør bli en (altfor?) stor fordel i bl.a. Halo 2 over xbox live Men skal komme med en kommentar så fort jeg mottar den, skal jo sendes helt fra Hong-kong :/ Jeg knuser deg nok uansett! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jepp, bør bli en (altfor?) stor fordel i bl.a. Halo 2 over xbox live Men skal komme med en kommentar så fort jeg mottar den, skal jo sendes helt fra Hong-kong :/ Jeg knuser deg nok uansett! Spoken like a true brainwashed console nut... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jepp, bør bli en (altfor?) stor fordel i bl.a. Halo 2 over xbox live Men skal komme med en kommentar så fort jeg mottar den, skal jo sendes helt fra Hong-kong :/ Jeg knuser deg nok uansett! Spoken like a true brainwashed console nut... Godt mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå