zero_time Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hadde i utgangspunktet ikkje tenkt å kjøpe collectors edition, men etter å sett bildet osv., så blir det nok collectors edition i stede for den vanlige versjonen.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det går å bestille fra USA nå. Men så må man vente til serverne i Europa åpner? Eller vil ikke en version fra USA funke i europa? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Usikkert, men man skulle da tro det. Det som bestemmer hvor du får spille, er adressen på kredittkortet ditt.... men jeg vet av folk fra Europa som begynte å spille idag jeg. Tror de bare oppga en amerikansk adresse på VISA kortet sitt Lenke til kommentar
Xyronic Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Er det mulig å bestille spillet nå eller må vi vente til 26? Når vi pre-ordrer CB så får vis beta kode og kodefor retail også ja, eller er det bare jeg som har misforstått? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Er det mulig å bestille spillet nå eller må vi vente til 26? Når vi pre-ordrer CB så får vis beta kode og kodefor retail også ja, eller er det bare jeg som har misforstått? Når du forhåndsbestiller får du en kode for å være med i open beta i europe (noe de fleste kan være med i uten å betale) Senere vil du få eska med spillet og din retail key, tror jeg Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Jeg avbestilte WoW CE fra Canada når jeg fikk bekreftelse fra Blizzard USA at NA versjoner får ikke offisiell støtte når man spiller i europa. De sa for det første at serverene er lokaliserte, og de prøver det meste for å holde de lukket for kun US spillere. If I live in Europe and have preordered a US version of the game from an online retailer, will I be able to play the game when I receive it? Svar: Players who do not use a method of payment accepted in North America and who do not have a North American billing address will not be able to play on US servers. Therefore, we highly recommend that players in other regions instead preorder the game for their local region and purchase their World of Warcraft subscription when the game launches locally to them. Doing so will ensure that they have the best possible World of Warcraft gameplay and support experience available. Tviler på at det er mange i europa som har en gyldig NA VISA billing address, for det er hovedsakelig denne de sjekker når du lager en account hos de. (Å oppgi falske kredittkort opplysninger er ikke akkurat den lureste ideen, nei ). Jeg er ikke SÅ desperat for å spille WoW retail 2-3 måneder før det smeller på denne siden av dammen, og jeg vet at jeg hjelper ikke Blizzard ved å rote i deres spill-tekniske planer. Jeg anbefaller at euro-spillerene venter, siden vi kommer til å få mye bedre service fra de europeiske dev team'ene. Noen tidligere MMO spill har ofte hatt problemer med at europeiske spillere har spilt på US servere fra første stund, og de sliter med alt fra lave server populasjoner som fører til alt fra treige patch oppdateringer til svekket support. Pre-order mulighetene i europa begynner allerede om 3 dager (26 Nov), og man får en Open Beta key i postkassen når man bestiller fra en av butikkene som selger pre-order WoW... EDIT: Glemte å si at det er INGEN forskjell på innholdet i den europeiske WoW/WoW CE pakken i forhold til de tilsvarende US utgavene. Endret 24. november 2004 av CosmoK Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Dere, sjekk her! Jeg har allerede forhåndsbestilt min kopi. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 OBS! Vi beklager å måtte meddele at bestillinger på denne varen lagt inn etter kl. 12:00 den 24.11.2004 desverre ikke vil kunne bli ekspedert til spillets slipp-dato. Vi anbefaler derfor å bestille standard-versjonen av spillet som finnes her Lenke til kommentar
kYpe Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er det noen som vet noe mer om det In-game pet som følger med CE? Må du være Warlock eller Hunter for å kunne bruke disse, og har de noen skills? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det er in-game pet som følger meg CE ja. Du trenger ikke å være noen spesielle klasser for å bruke dem. Husk at dette er et pet som bare er der for å se tøft ut, så det vil ikke attacke eller noe... Og ja, Hunter og Warlock har masse skills Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Du trenger ikke å være noen spesielle klasser for å bruke dem. Herlig.. Trudde bare at det var spesielle klasser som kunne bruke disse. Det gjør jo CE bare meir attraktiv.. Edit: Skriveleif Endret 25. november 2004 av zero_time Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hm.... jeg bestille CE 11.30 i går den 24.11 hos gamezone Visst jeg ikke får CE til lanseringen blir det bråk! Lenke til kommentar
Tufnir Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 http://en.wow-europe.com/pre-order/NW.shtml PreOrder kampanje i følgende butikker EBGames Spaceworld Elkjøp Free Record Shop Platon Smart Club Spiderman Avalon Komplett Alle skal ha begge versjonene. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hos gamezone sa de at pre-order kit'ene skulle bli sendt ut i går. de sa ikke noe om at jeg må betale for det kit'et. Litt merkelig for det må man hos alle andre... Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg og bestillte hos GameZone, Forstod det slik der at du slipper og betale for det når du har forhåndsbestil WoW. Er ikke helt sikker, Føler meg ikke sikker på noe før jeg holder Pre Order Kittet i handa Lenke til kommentar
ayufan Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Sitter med US CE her, aktivere kontoen fungerte relativt smertefritt. Blir wow en stund fremover nå Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Går det fint og spille det også? Lenke til kommentar
Tufnir Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Sitter med US CE her, aktivere kontoen fungerte relativt smertefritt. Blir wow en stund fremover nå Fikk du noe info ang den "buddy" kontoen som følger med? Må fyren som du gir 10 dagers spilling til kjøpe sin egen boks når han vil fortsette eller bare monthly fee uten noe mere dilldall (kjøpe egen boks osv). Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gleder meg, om under 10 timer er WoW bestilt Skal spille europeian. jeg tør ikke sjanse på å starte den amerikanske versjonen. Da vil eksamen gå rett i dass. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 http://en.wow-europe.com/pre-order/NW.shtml PreOrder kampanje i følgende butikker EBGames Spaceworld Elkjøp Free Record Shop Platon Smart Club Spiderman Avalon Komplett Alle skal ha begge versjonene. det hadde vært lite gromt om Elkjøp tok en "HL2" på wow også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå