Gå til innhold

World of Warcraft Collectors Edition

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis ikke det kommer til Europa blir jeg lei meg. Noe jeg er allerede. Er jo 3-4mnd til WoW. Allerede nå får jeg ereksjon ved tanken på WoW.

Jeg tester WoW beta'en nå. og jeg må si at det er det beste spillet jeg har spilt :yes: . Når du kjører grafikken på maks. er det helt nydelig.

Da får jeg 3-4 måneder med WoW :tease:

Lenke til kommentar
jeg er så heldig... men lurer på en liten ting... Må de skrive "Gift" på pakken, eller må den være pakket inn i gavepapir for at tollerne lar den gå uforstyrret?

Det kommer vel an på om pakken har adressekort m/faktura e.l. på. Vanligvis er det en liten grønn lapp som er klistret på pakken som indikerer innholdet og verdien av den, samt en liten hake-boks for å merke pakken some "Gave", eller "Gift".

Jeg linker til denne tidligere post'en for å vise reglene angående fortolling:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=222495

Så hvis man ikke har noen venner eller bekjente som kan sende pakken som gave, eller merke verdien på pakken til under 200 kroner, går det jo an å spørre de du bestiller fra å gjøre det for deg. De fleste er vennlige nok til å gjøre det, fordi de taper ikke noe på det, og i tillegg vet de at kunden blir fornøyd med handelen.

EDIT: Så er det noen varer som ikke har fortollings-avgifter; bøker er vel det de fleste tenker på i dette tilfellet. Men det er en annen sak... ;)

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar
Anbefaller å bestille fra Canada... er litt billigere enn butikkene i USA for tiden, og generelt mer pålitelig. WoW Collector's Edition bestilt fra USA/Canada kommer til å koste meg litt under prisen av den "vanlige" utgaven som blir solgt her i Norge! Og det inkluderer shipping & handling(!)...

Man får jo også 23 prosenten selvfølgelig, men hvis du er heldig og har venner eller familie der borte, så slipper du det (sender pakken som gave e.l.). :thumbup:

Eller send en e-post til nettbutikken og be dem merke den meg gave :w00t:

Lenke til kommentar

må nesten komme med et par dumme spørsmål ;)

se på versjonen hos dvdboxoffice, er dette et gammelt bilde av cover art som ikke ble produsert eller er det et annet cover i canada.

og hvordan påvirker det meg om jeg kjøper via usa/canada, kan jeg spille på amerikanske servere, osv.

tastaturet synger på siste verset. det forklarer mine manglende spørsmålstegn og store bokstaver :cry:

Lenke til kommentar

:!: Det finnes bare en WoW CE "box", og den ser ikke sånn ut nei. Bildet i dette tilfellet er tatt fra Blizzard's art/concept-art for WoW, siden de ikke har vist (før nylig) hvordan CE esken ville se ut. (Bildet finnes også som nedlastbar desktop-bakgrunn på web-siden deres ;) ).

Det andre spørmålet har du vel egentlig allerede svart på selv...

Velkommen til MMO spillenes verden! ;)

Lenke til kommentar
Bare så det er klart til europa så kommer ikke spillet før neste år.  (februar/mars) 

Collectors edition er sweet og det ska eg ha.

Spillet vil koste opp mot 100-120  per måned og er absolutt verdt det.  Bedre MMORPG finner dere ikke.  Det ser ut til at Blizzard har klart å skape toppselger igjen. 

American Open Beta kommer snart. Den er American, men proxy server fikser det.  Ellers må jeg si at det er ganske genialt.

Hva mener du med?, det kan du utdype det litt?:) er uerfaren og vil gjerne vite hva jeg trenger for å spille den Amerikanske Open Beaten og/eller spillet.

"å spille via Proxy" sier meg ikke mye...

på forhånd takk ;)

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
QUOTE (dennis88 @ 10/10/2004 : 23:50)

Hvordan endrer du proxy? 

Først må du finne adressen til en proxy du kan bruke. også endrer du proxy instillingene her: "Internet Options -> Connections -> LAN Settings"

Fant denne på en annen post så jeg trenger ikke help lengre :)

Lenke til kommentar
QUOTE (dennis88 @ 10/10/2004 : 23:50)

Hvordan endrer du proxy? 

Først må du finne adressen til en proxy du kan bruke. også endrer du proxy instillingene her: "Internet Options -> Connections -> LAN Settings"

Fant denne på en annen post så jeg trenger ikke help lengre :)

har les mere og tror jeg dropper WOW med det første ved mindre noen finner ut en konkret stabil måte og spille med proxy..

Lenke til kommentar
har les mere og tror jeg dropper WOW med det første ved mindre noen finner ut en konkret stabil måte og spille med proxy.

som apollox sa (antydet) så vil det nok bli fullt mulig å spille utenom proxy, trengs sikkert kun til sign-up og account creation. Stress-testen krevde heller ikke dette under spilling...

uansett droppe wow? neppe :no:

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...