Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) For oss skikkelige WoW fans så er jo collectors edition et must. Sjekk her hva den inneholder: WoW Collectors Edition: The full game on both CD-ROM and DVD-ROM 1-month subscription to World of Warcraft The Art of World of Warcraft , 200+ page hardcover art book World of Warcraft Behind-the-Scenes DVD Exclusive in-game pet Official soundtrack Cloth map charting the continents of Kalimdor, Azeroth, Khaz Modan, and Lordaeron Signed Collector’s Edition game manual 10-Day Free Guest Pass – invite one of your friends to join the epic questJeg synes iallefall det høres ut som om pakken er verdt prisen på ~$70, men så er jo det store spørsmålet om den blir å oppdrive her i Europa. Hvis ikke så kommer jeg iallefall til å bestille fra USA, for dette er noe jeg ikke skal gå glipp av Endret 5. oktober 2004 av apollox Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) For oss skikkelige WoW fans så er jo collectors edition et must. Sjekk her hva den inneholder:WoW Collectors Edition: The full game on both CD-ROM and DVD-ROM 1-month subscription to World of Warcraft The Art of World of Warcraft , 200+ page hardcover art book World of Warcraft Behind-the-Scenes DVD Exclusive in-game pet Official soundtrack Cloth map charting the continents of Kalimdor, Azeroth, Khaz Modan, and Lordaeron Signed Collector’s Edition game manual 10-Day Free Guest Pass – invite one of your friends to join the epic quest Jeg synes iallefall det høres ut som om pakken er verdt prisen på ~$70, men så er jo det store spørsmålet om den blir å oppdrive her i Europa. Hvis ikke så kommer jeg iallefall til å bestille fra USA, for dette er noe jeg ikke skal gå glipp av Hvis det bare koster 70$. Det er jo bare 470 kr jo. Dette må jo bare bli rålekkert. Endret 6. oktober 2004 av Orresnei Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 noen som vet om en plass med forhåndsbestilling? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvis ikke det kommer til Europa blir jeg lei meg. Noe jeg er allerede. Er jo 3-4mnd til WoW. Allerede nå får jeg ereksjon ved tanken på WoW. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvis ikke det kommer til Europa blir jeg lei meg. Noe jeg er allerede. Er jo 3-4mnd til WoW. Allerede nå får jeg ereksjon ved tanken på WoW. Sikker på at det kommer om fire måneder da. Blizzard har jo en tendens for å leverre varene "litt" for sent. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 For oss skikkelige WoW fans så er jo collectors edition et must. Sjekk her hva den inneholder:WoW Collectors Edition: The full game on both CD-ROM and DVD-ROM 1-month subscription to World of Warcraft The Art of World of Warcraft , 200+ page hardcover art book World of Warcraft Behind-the-Scenes DVD Exclusive in-game pet Official soundtrack Cloth map charting the continents of Kalimdor, Azeroth, Khaz Modan, and Lordaeron Signed Collector’s Edition game manual 10-Day Free Guest Pass – invite one of your friends to join the epic quest Jeg synes iallefall det høres ut som om pakken er verdt prisen på ~$70, men så er jo det store spørsmålet om den blir å oppdrive her i Europa. Hvis ikke så kommer jeg iallefall til å bestille fra USA, for dette er noe jeg ikke skal gå glipp av Hvis det bare koster 70$. Det er jo bare 470 kr jo. Dette må jo bare bli rålekkert. I tillegg må man vel betale hver måned for å spille det? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja seff. Det er jo MMORPG det er snakk om her... Den collect0rs edition der ser interessant ut. Skal ha den uansett om jeg må importere.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 I tillegg må man vel betale hver måned for å spille det? Ingen som tvinger deg til å abbonere på en konto. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 I tillegg må man vel betale hver måned for å spille det? Ingen som tvinger deg til å abbonere på en konto. Men hva er vitsen med å ha spillet om man ikke spiller det? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Samleobjekt. LOL Kommer garantert til å skaffe meg collectors edition. Om jeg så må betale en tusing for å få den importert. Lenke til kommentar
-Tralz- Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 WoW I must have it. Mens jeg skriver her, er det noen som har set en Norsk fan site til WoW...? Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 WoW I must have it. Mens jeg skriver her, er det noen som har set en Norsk fan site til WoW...? Prøv wownorge.net Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg bare venter og venter på WoW jeg.. Gleder meg så syyykt mye! Må ta collectors hvis den er å oppdrive uten for mye frakt etc. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Bah... Klarer ikke å vente lenger. Herregud. Hørt at det kommer i November, men det er jo selvfølgelig så uoffisielt som det er mulig Er bare så klar for å klatre i fjell, bekjempe Nagaer, seile og plukke sopp. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Uh, herlig boks! Må nesten anskafffes. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Noen som vet hva det vil koste å spille i månaden ca? Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Bare så det er klart til europa så kommer ikke spillet før neste år. (februar/mars) Collectors edition er sweet og det ska eg ha. Spillet vil koste opp mot 100-120 per måned og er absolutt verdt det. Bedre MMORPG finner dere ikke. Det ser ut til at Blizzard har klart å skape toppselger igjen. American Open Beta kommer snart. Den er American, men proxy server fikser det. Ellers må jeg si at det er ganske genialt. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Anbefaller å bestille fra Canada... er litt billigere enn butikkene i USA for tiden, og generelt mer pålitelig. WoW Collector's Edition bestilt fra USA/Canada kommer til å koste meg litt under prisen av den "vanlige" utgaven som blir solgt her i Norge! Og det inkluderer shipping & handling(!)... Man får jo også 23 prosenten selvfølgelig, men hvis du er heldig og har venner eller familie der borte, så slipper du det (sender pakken som gave e.l.). Endret 20. oktober 2004 av CosmoK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå