Gå til innhold

Chipe en PS2

Zuluzion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.hammar.no

Firma i Trondheim hvor du kan kjøpe chip'er og montere selv eller få de til å montere for deg. Finnes flere mer eller mindre "useriøse" firmaer som www.ps2messiah.tk Har ikke kjennskap til dette firmaet, men det ser ikke helt seriøst ut i mine øyne, til og med gratis .tk domene :no:

Ville nok satsa på Hammar jeg. :w00t:

Endret av ArcticIce
Lenke til kommentar

Hammar bruker ripper 2 gold. Det er jo ikke den verste chipen, men det kommer jo aldri oppgradering eller noe som helst til den. Like greit å satse på en kvalitetschip som DMS3 eller no når en først skal chipe PS2 (det er jo tross alt en ganske omfattende prosedyre).

Lenke til kommentar
www.hammar.no

Firma i Trondheim hvor du kan kjøpe chip'er og montere selv eller få de til å montere for deg. Finnes flere mer eller mindre "useriøse" firmaer som www.ps2messiah.tk Har ikke kjennskap til dette firmaet, men det ser ikke helt seriøst ut i mine øyne, til og med gratis .tk domene :no:

Kildekoden avslører til og med at de har home.no som webserver.. :p

Lenke til kommentar
www.hammar.no

sats på hammar...det er til og med skrivefeil på den andre siden...og tk domene :thumbdown:

Lenke til kommentar

Litt off topic: :blush:

Hvilken PS2 chip bør jeg velge av: "DMS3 PLUS" og "DMS3 V2.0" ?

Edit:Eller hva med "Matrix Infinity"

Og noen som vet om det følger med kabel osv.? (bør vel det :hmm: )

Tenkte å bestille fra www.modnet.no

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...