Zuluzion Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Skulle ha chipet en PS2. Hvis du vet om et sted eller kjenner noen som kan chipe den for en billig penge, så vær så snill å svar. Takk på forhånd Glemte å si at jeg skal gjøre det i oslo/akershus område Endret 5. oktober 2004 av Zuluzion Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) www.hammar.no Firma i Trondheim hvor du kan kjøpe chip'er og montere selv eller få de til å montere for deg. Finnes flere mer eller mindre "useriøse" firmaer som www.ps2messiah.tk Har ikke kjennskap til dette firmaet, men det ser ikke helt seriøst ut i mine øyne, til og med gratis .tk domene Ville nok satsa på Hammar jeg. Endret 5. oktober 2004 av ArcticIce Lenke til kommentar
langmann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hammar bruker ripper 2 gold. Det er jo ikke den verste chipen, men det kommer jo aldri oppgradering eller noe som helst til den. Like greit å satse på en kvalitetschip som DMS3 eller no når en først skal chipe PS2 (det er jo tross alt en ganske omfattende prosedyre). Lenke til kommentar
ewt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 se på www.modnet.no jeg har gode erfaringer med disse (gjelder xbox, da..) Lenke til kommentar
att Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 www.psx.no og www.digistore.no Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 www.hammar.no Firma i Trondheim hvor du kan kjøpe chip'er og montere selv eller få de til å montere for deg. Finnes flere mer eller mindre "useriøse" firmaer som www.ps2messiah.tk Har ikke kjennskap til dette firmaet, men det ser ikke helt seriøst ut i mine øyne, til og med gratis .tk domene Ville nok satsa på Hammar jeg. Kildekoden avslører til og med at de har home.no som webserver.. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jeg kan litt om lodding. Er det vanskelig å installere chipen selv. Det er ikke noen privat personer i Oslo området som chiper da? Modellen er en SCPH-50004 Endret 6. oktober 2004 av Zuluzion Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg kan litt om lodding. Er det vanskelig å installere chipen selv. Det er ikke noen privat personer i Oslo området som chiper da? Modellen er en SCPH-50004 Fant en fyr på QXL som holder til i Maridalsveien, du kan lese mer her Lenke til kommentar
redflame Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 modifisering.net han bor i lørnskog Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 modifisering.net, chiper han ps2 også? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ja gvis du spør han , så fikser han det ,men han er ganske dyr tror jeg Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Karen i Maridalsveien tar 800,- og da får du med hdd loader også Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 www.hammar.no Firma i Trondheim hvor du kan kjøpe chip'er og montere selv eller få de til å montere for deg. Finnes flere mer eller mindre "useriøse" firmaer som www.ps2messiah.tk Har ikke kjennskap til dette firmaet, men det ser ikke helt seriøst ut i mine øyne, til og med gratis .tk domene Ville nok satsa på Hammar jeg. sats på hammar...det er til og med skrivefeil på den andre siden...og tk domene Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Får vel ringe han i maridalen. Hvilken chip er den beste? Lenke til kommentar
langmann Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 DMS3 er nok den beste, men nå kommer snart DMS4, kanskje verdt å vente...(?) Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Skulle ha chipet den ganske snart. Noen som har link til en side a là Xbox-scene bare til PS2? Noen som kan få nummeret hans Rat666? Får ikke lagd meg en konto på qxl. Så jeg får ikke tak i nummeret. På forhånd takk, og til dere andre tusen takk Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Litt off topic: Hvilken PS2 chip bør jeg velge av: "DMS3 PLUS" og "DMS3 V2.0" ? Edit:Eller hva med "Matrix Infinity" Og noen som vet om det følger med kabel osv.? (bør vel det ) Tenkte å bestille fra www.modnet.no Endret 13. oktober 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 kan man laste ned spill og brenne og spille på ps2 vis man chipper den? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Ja, det er fullt mulig, men det er ikke lov. Ingen som er medlem på qxl? Trenger nummeret hans Lenke til kommentar
whom Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 off topic: hvordan finner man ut hvilken versjon av ps2 man har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå