wildv Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kjøpte en SN41G2 brukt, og fikk desverre ikke med frontplatene. Er det noen her som har noen slike liggende? Aller mest interessant er det å få tak i floppy-plata, men er også interessert i den over... Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du kan jo høre med Shuttle om de er villig til å sende deg disse platene. Andre produsenter har ihvertfall vist godvilje i forhold til slike "småting." Du kan jo alltids prøvd å lage dine egne da, i plexi med en logo eller ett navnt frest inn, bare ett forslag =) Lenke til kommentar
wildv Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Hadde vært morsomt å prøve Shuttles velvilje ja... Men jeg må si at jeg blir overrasket om de skulle være så "snille"! Men det skader vel ikke å sende en mail? Men det må vel være noen som har noe slikt liggende i en skuff?? Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du skal nok ikke se bort ifra at noen har det, men har sett at Msi sender slike småting til folk som mangler ditt og datt. Lenke til kommentar
werwer Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 du får jo kjøpt nye da.. mangler du aluminiums-delen også, eller bare plasten? jeg har en blå plast-front liggende, men den er litt stygg pga diverse moddings-moro... mangler også skruene. - går sikkert an å pynte den opp litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå