STS Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jeg hadde berre ett raskt spørsmål. jeg skall klokke men kan ikkje stile ned på agp\pci hastighet, eller låse den. Hva har dett å si? -hovedkort gigabyte k8ndnxp takker for svar. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Setter du opp agp/pci frekvensen, kan dette resultere i ødelagt skjermkort eller pci-kort.. Med mindre du ikke har agp/pci lock, så bør du ikke klokke.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Om du ikke har AGP\PCI lock er det ikke anbefalt å sette for mye opp på FSB, det har ikke pci\agp-enheter godt av. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Om du ikke har AGP\PCI lock er det ikke anbefalt å sette for mye opp på FSB, det har ikke pci\agp-enheter godt av. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 HD/RAID-kontrollere er veldig følsomme for PCI-overklokking. Mange integrerte lydkort feiler også. Men er mest kritisk med førstnevnte. Siden man kan risikere tap av data. Har selv hatt PCI/AGP-frekvens oppe i 43/86MHz uten at noe klikka. Fikk ny RAID-kontroller og måtte nøye meg med 33/66. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Om du ikke har AGP\PCI lock er det ikke anbefalt å sette for mye opp på FSB, det har ikke pci\agp-enheter godt av. Du sa du ikke skulle overklokke, man kan overklokke litt, men ikke så mye som med bruk av PCI\AGP lock. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Om du ikke har AGP\PCI lock er det ikke anbefalt å sette for mye opp på FSB, det har ikke pci\agp-enheter godt av. Du sa du ikke skulle overklokke, man kan overklokke litt, men ikke så mye som med bruk av PCI\AGP lock. Vet, men ville uansett ikke tatt sjansen, been there done that.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja ok, hvor mye klokket du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå