Dimitri Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har problemer med å få spillt alle filmene mine med DivX.. De er windows mediaplayer filer, men det er akkurat som om divX`en henger seg på noen filmer.. Er det en codec jeg mangler som er årsaken? skjønner ikke dette.. Lenke til kommentar
Dimitri Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 nå instalerte jeg lsd codec og nå fungerer filmen, men har ikke lyd.. Hva er det som skjer? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Her er Codec pack med allt du trenger (har ikkje problemer når eg bruker denne) [url="http://www.itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=356"]ITPRO[/url] Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 nå instalerte jeg lsd codec og nå fungerer filmen, men har ikke lyd.. Hva er det som skjer? Eg har hatt problemer med mangler lyd eller bilde men prøv med ny codec Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 VCL Media Player så slipper du å installere alle kodekene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå