Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Neonlys og kræsjing..

andrenos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh... nei?

Du generaliserer og sier at bilisten som regel er syndebukk. Deretter kommer du med et eksempel med ett scenario hvor det ofte er tilfelle.

Dersom et barn løper ut i trafikken, er ikke det bilisten sin feil.

Dersom et barn blir påkjørt av en bil, er det ikke nødvendigvis bilistens feil at han ikke fikk stoppet. 1/3-regelen beskytter bilføreren i mange sammenhenger også :)

Lenke til kommentar

En ting er at det er utrolig harry da..

Men, poenget er at forsikrignsselskap er ikke snille. I etterkant av en skade vil de bruke ALT de måtte finne mot deg. Dette vil gjelde både ditt selskap og eventuelt motparten sitt. Og har du ett eller annet som ikke er slik det skal, skal du slett ikke se bort fra at det ender med null utbetaling. De finner da enten uaktsomhet, at bilen ikke var i forskriftsmessig stand eller ett eller annet.

Og da har du i grunnen ikke en sjanse..

Stig

Lenke til kommentar
En ting er at det er utrolig harry da..

Men, poenget er at forsikrignsselskap er ikke snille. I etterkant av en skade vil de bruke ALT de måtte finne mot deg. Dette vil gjelde både ditt selskap og eventuelt motparten sitt. Og har du ett eller annet som ikke er slik det skal, skal du slett ikke se bort fra at det ender med null utbetaling. De finner da enten uaktsomhet, at bilen ikke var i forskriftsmessig stand eller ett eller annet.

Og da har du i grunnen ikke en sjanse..

Stig

That's right :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar feil så er det lov å ha neonlys i hattehylla. Monterte det før jeg tok en tur til byen.. Ble ikke stoppet eller heller da... :p

Riktig.. Alt lys innvendig er lovlig ;) Iallefall det jeg har fått med meg :p

Spiller vel liten rolle om det er montert innvendig eller utvendig om det forstyrrer....

Montere blålys er ikke mer lovlig innvendig enn utvendig i trafikken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...