Arsenal_RULES Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Jeg...har kjøpt, helt spontant, xbox usb kabel. Vet ikke om det funket eller noe, men er det noen folk der ute, som har erfaringer med den. Den skal gjøre slik at du kan koble til USB maskinvarer til xbox'en! Har også kjøpt meg pendrive, slik at jeg kan fort overføre forskjellige filer til xbox'en! kjøpte den på Digistore Endret 10. desember 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Like før eg kunne gått å h..... meg. . Kjøpte nettop den greier, ubs tingen. Pjåter den inn i xbox'en. HVA SKJER... Ingen ting, prøver litt til, finner ut at eg skal prøve og se hva som skjer i MS DASHBOARD... Trykket på den, WHOOPS. " Oops , something is wrong " CODE 21 Anywhere : This error says that the machine was booted to display a error, basically someone told the machine to reboot (or launch a xbe) with this flag, and the error code just means its been rebooted by the flag - Restore your backup of your xboxdash.xbe - Restore your backup of the entire C: Drive ( including .xip files) Like før eg ... ekspoderte, hva faen. Hele MS DASHBOARDer helt fucket, å alt takke være DIGISTORE. Hadde MYE MYE musikk der.... HELDIG VISS, FUNKER RESTEN...FJO FJO FJO FJO FJO...... Har sikkert brukt, nesten 200 timer, totalt på alt mulig ting og tang, med den xbox'en... ADVARSEL TIL ALLE DER UTE... KAN NOEN HVER SÅ SNILL, å hjelpe meg...trenger noen å snakke med Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 bare å googelere det.. http://www.llamma.com/xbox/Repairs/13-21.htm Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 jess....sjekket den siden alt.... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 flere som har opplevd dette eller? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 kjipt....ingen som har erfaring'er med dette... Vil gjerne få den USB greien til å funke. Får har en pendrive med stor lagringsplass, som kan komme godt til nytte da:P Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Bare sånn i tilfelle , noen som har erfaring med denn tingen??? Lenke til kommentar
Kikkass Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 bare installer c: på nytt da.. lag en boot cd med ftp og legg over c: filene over med ftp. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Da, funker XBOX DASHBOARD, altså! Høres jo ganske lett ut når du sa det....sikker på at det er så lett?? Kommer jeg ikke til å miste noen av savingene mine? Med mindre jeg tar kopi av de da!!! Det er de filene som heter UDP/UTP eller noe sånt??! Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 savene ligger på e: det er helt trygt og reformatere c: trenger sannsynligvis bare overskrive msdash eller noe slikt med backup filene dine.. Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 En annen ting jeg leste på ett forum der ute, om det står i noe "ikke Microsoft vennlig" i USB porten når dere går på Live, vil dette tolkes som modifikasjon og dere blir bannet. Det holder med at det står en USB-minne i porten. Ikke personlig erfart, bare gjentar noe som ble nevnt på ett forum. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Okey, det kan jo være lurt å ha i bak hodet! Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Har også kjøpt en sånn kabel. Tenkte jeg kunne bruke en pc-gamepad til å spille med, men har ikke funnet noen spill det funker på. Tenkte det kunne være greit med en skikkelig gamepad til fifa og pes. Controller s er helt håpløs til disse spillene. Noen som har fått en pc-gamepad til å funke med usb kabelen? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Har også kjøpt en sånn kabel. Godt det ikke bare er meg! Men har du fått den til og funke i noen sammenhenger???? For meg er den helt verdiløs! Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Nei, men har ikke prøvd noe særlig da. Kjøpte to stk fra play-asia. 150 kr ut av vinduet foreløpig. Tenkte å prøve med tastatur og mus på halo 2 Lenke til kommentar
denon84 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Er ikke den usb overgangen ment mer for de som kjører linux o.l på xboxen ? Kan ikke forstå at den skulle ha noen nytte i det vanlige ms dashboardet. Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Gameport til USB kabelen er mest beregnet for dem som kjører linux på Xbox'en Skal du ha tasttatur og mus på Xbox må skaffe deg en "SmartJoy FRAG" for Xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå