Canon_MVX2i Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei! Treng Norsk bruker manual til canon 550ex blitz. Eller et tips om hvor man kan laste ned en. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Får man tak i norsk manual? Hvis jeg ikke husker helt feil får man med engelsk og dansk manual når man kjøper i Norge... Lenke til kommentar
Canon_MVX2i Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Finner ikke noe på Canon.no/com Finnes det noe sted hvor jeg kan laste dansk? Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Manualen til 550EX ligger ikke til nedlasting, dessverre. Jeg fant et sted der en bruker hadde scannet manualen og lagt den ut som er serie jpg-bilder, men naturligvis bare på engelsk. Jeg tror Canon vil at du skal kjøpe den. Hvis du kontakter Canon Norge får du helt sikkert lov til det :-) Erik Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har den som pdf på engelsk om du er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå