hallgeirl Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvordan er MX1000 i spill da?noen hardcore gamers som kan uttale seg? Jeg merker ikke noe som helst lag i spill og den er minst veldig presis og rask som MX-300 selv om den er trådløs. Vekta er heller ikke ille (jeg merker ikkeno til den når jeg spiller), og den sitter veldig bra i hånda. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Fikk Mx1000 i dag, hadde Mx 700 før. Synes MX1000 er bittelitt bedre... Hvordan er forskjellen i spill? I cs: MX1000 er diggere å spraye med, MX 700 synes jeg er bedre til resten... Men blir nok bedre etterhvert. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Fikk Mx1000 i dag, hadde Mx 700 før. Synes MX1000 er bittelitt bedre... Hvordan er forskjellen i spill? I cs: MX1000 er diggere å spraye med, MX 700 synes jeg er bedre til resten... Men blir nok bedre etterhvert. Sikkert en vane-sak det der og. Endret 8. oktober 2004 av Dr3ad Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jepp. Bruker Steelpad S&S også, den er konge. Hadde Func før. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jepp. Bruker Steelpad S&S også, den er konge. Hadde Func før. Akkurat den jeg har bestilt sammen med mx1000 Ligger og venter på meg på postkontoret. Har Intelli 1.1 nå, uten musematte Blir sikkert stor forskjell! Endret 8. oktober 2004 av Dr3ad Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det blir sikkert knall. Følger med skates til musematten også. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Har bestilt, men ser ut som den er utsolgt hos samtlige webshopper(!). Bestilte fra komplett (trofast) og venter spent på ny MX 1000 Var innom Datakjeden i møllergata, siden prisen deres var 632,- (billigst når man må betale porto hos netthandlerene). De hadde den ikke inne, og når jeg spurte om når de fikk den inn, var svaret "når gud vil!" (dvs aldri, siden gud ikke eksisterer ) Så jeg dro heller på Siba, hvor de hadde mange, og kostet 749,-, Computer City har den også til samme pris (samme konsern). Elkjøp har den ikke, som ville vært litt billigere tipper jeg. Men, musa er min, musa er fin. En ting som er mye bedre med MX1000 er hvordan den reagerer på underlaget, av og til brukes musematta mi som lagringsplass, og da bruker jeg furuplata forran som matte, med MX700 hoppet det når mørke og lysepartier ble kjørt over, men med MX1000 er det ingen forskjell. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Blir billigere med poro hvis man betaler med VISA. I mitt tilfelle så tok jeg fra en webshop jeg stoler på service som jeg faktisk betalte 70,- mer enn det billigste stedet. Men jeg bor på landet... har ikke så mange databutikker her Nærmeste blir Oslo (4mil). Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Å herregud for ei sexy mus! mx1000 mMmMm.. Jeg som har hatt intelli 1.1, en helt annen verden med mx1000! Lenke til kommentar
svennand Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Å herregud for ei sexy mus! mx1000 mMmMm.. Jeg som har hatt intelli 1.1, en helt annen verden med mx1000! jeg har gjemt microsoft explorer 4.0 musa bakom skjermen for videre nedstøving. donert vekk logitech mx510 til dama (støtter en god sak, siden ho har laptop med bare pad...) og nå sitter jeg da med den mest nydeligste musen på langlang tid. jeg har hatt en mus før som var mer ergonomisk en mx1000 og naturlig nok var det også ei logitech mus (gammel ballmus, når du holdt den var hånden på skrå.genial til fps spill, elsket av alle på den tiden. husker ikke ka den hete) eneste problemet jeg har nå er at av og til tar musa en avstikker fra den ene siden av skjermen til den andre? noen som vet hvorfor? forstyrrelse mellom signalet? sitter tross alt med alt mulig elektrisk på dette knøttbordet! skulle hatt ei musematte som matchet mx1000, noen forslag? sitter foreløping med Func1030eller no sånt. tenkte på microplex sin Corepad (laget av sikkerhetsglass!) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=COREPAD Endret 8. oktober 2004 av svennand Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Sitter også med Func1030 og har vurdert corepad. Noen som har corepad eller vet om den er glattere enn func1030? Vil ha så lite friksjon som mulig. Har prøvd både icemat og steelpad men liker func bedre enn begge disse. Hadde også et par minutter igår hvor musa plutselig hoppet litt rundt på skjermen, men det stoppet bare uten at jeg gjorde noe spess. Du kan jo prøve å flytte litt på ladestasjonen og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Corepad ser jo mye glattere ut da, har du satt på skates til din Mx1000? Den glir jo enda bedre da. Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ja da. Har skates. Men kan godt ha det ENDA glattere Lenke til kommentar
John P. Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) eneste problemet jeg har nå er at av og til tar musa en avstikker fra den ene siden av skjermen til den andre? noen som vet hvorfor? forstyrrelse mellom signalet? sitter tross alt med alt mulig elektrisk på dette knøttbordet! Jeg har det samme problemet. Fikk min MX1000 idag, lastet ned de nyeste driverne fra Logitech, la inn de. Alt 'funker', men musepekeren 'hopper' plutselig noen centimeter på skjermen av og til. F.eks. da jeg skulle poste denne posten, beveget jeg musepekeren til "Quote" knappen, og akkurat da jeg skulle til å trykke, hoppet musepekeren fem centimeter ned på skjermen, så jeg måtte prøve igjen. Skjer sånn nå og da. Foretok en liten Google (MX1000 cursor jump), og det ser ut til at det er ganske mange som har dette problemet. Ingen som ser ut til å vite hvorfor det er sånn. Nå er jeg riktignok ingen "pro gamer", så jeg har bare en standard musematte, men den samme musematta fungerte jo bra med den Optical Mouseman'en jeg hadde før, og MX1000 skal jo liksom være mindre kresen på underlaget. -Nå skal det sies at jeg ikke har ladet batteriene enda, siden de sto som 'bra' allerede da jeg begynte å bruke musa for første gang. Kanskje det løser seg etter første lading? Laderen/basen står femten centimeter fra musa, og dette er vel en RF sender/mottager, så signalet skulle jo være greit. Kanskje RF støy fra monitoren? Endret 8. oktober 2004 av John P. Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvordan er MX1000 i forhold til MX510 til spilling? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har prøvd Mx 700 og Mx510, synes MX1000 er endel bedre. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kanskje RF støy fra monitoren? kanskje det. hehe jeg sitter tross alt fremdeles med en 14" fotball crt skjerm som stråler fare! (var den jeg fikk med 486'en en gang i tida) om oivind dahle har noen skjermer som skulle vært testet av mindre kompetente folk så kontakt meg :!: venter på den nye serien fra nec Lenke til kommentar
John P. Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kanskje RF støy fra monitoren? kanskje det. hehe jeg sitter tross alt fremdeles med en 14" fotball crt skjerm som stråler fare! (var den jeg fikk med 486'en en gang i tida) -Jeg nevnte det fordi jeg også har ett Wacom tegnebett, og disse blir påvirket av monitorens RF felt hvis den er for nærme(og oppdateringsfekvensen er lav). Holdt på å bli gal her om dagen da pekeren skalv hele tiden når jeg brukte Wacom'en, og det viste seg til slutt å være fordi jeg hadde satt skjermfrekvensen ned til 75Hz mens jeg prøvde ut noe greier(skjermen min er ikke helt god heller, selv om den er forholdsvis ny). Så når jeg satte frekvensen til 85Hz som jeg pleier å ha den på, forsvant skjelvinga på Wacom'en. Skal prøve å eksperimentere litt med plasseringa av basen til MX1000 og se hva som skjer. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Å herregud for ei sexy mus! mx1000 mMmMm.. Jeg som har hatt intelli 1.1, en helt annen verden med mx1000! jeg har gjemt microsoft explorer 4.0 musa bakom skjermen for videre nedstøving. donert vekk logitech mx510 til dama (støtter en god sak, siden ho har laptop med bare pad...) Var vel for en veldig god sag, du fikk vel litt mus tilbake også Lenke til kommentar
runela Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 har mx700 og kompissen min har mx1000, så har en god del erfaring med begge. Men vil si at mx1000 er en mye behageligere og bedre mus også det at den har laser som gjør at den er mere presis Men begge er jo muser i høy kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå