alexf Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Flyktning angrep med kniv "Gjestene på Elysees cafe fikk colaen i halsen da 33-åringen, iført en hvit dyne, angrep med en brødkniv i handa." Hvorfor hører man om en rabiat asylsøker med kniv annenhver uke? Hvilke tiltak bør gjøres i innvandringspolitikken? Det burde kanskje satses mer på psykologi, men hvor skal disse pengene komme fra? Er vi villige til å øke skattene, eller kutte andre velferdsordninger for å få dette til? Jeg syntes det er positivt at Norge er villig til å ta i mot flyktninger, men sirkuset de siste månedene gir avsmak. Bør man sette en hardere linje ovenfor asylsøkerene, eller løses problemet av en mykere linje? Jeg vil ha meg frabedt å generalisere asylsøkere som knivdesperadoer i denne tråden. Dette er en fortsettelse på tråden som ble stengt av moderator. Lite beskrivede emnetittel. Stenges. Dette er vel kanskje noe enkelre for deg enn å forandre emnetittelen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) kanskje vi burde ha send politieskorte med postbudet, slik at han (som sikkert hadde fått avslag) hadde blitt kasta ut av landet FØR han gjør noe slikt. EDIT: ok kanskje litt overkill..men burde fungert i praksis. Endret 6. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
farke Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Internering og forvaring til det kan verifiseres at asylsøkerne/innvandrerne (inkl. flyktninger) kan slippes løs i Norge. Endret 6. oktober 2004 av farke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå