Gå til innhold

er peerguardian helt god?

w2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har oppdaget at når jeg kjører peerguardian og surfer rundt på nettet, så hagler det inn med blocks.

Men står jeg kun å laster på dc, så er det meget skjeldent det er noe i loggen.

Så da er det mest sansynlig pga vanlig surfing du får det. :D

Lenke til kommentar

Ok, men et annet spørsmål, er det noen som har maskinen stående på å downloade med eDoneky hele døgnet, og er det farlig med tanke på RIAA/IFPI osv? Eller er man trygg med zonealarm og peerguardian.

Endret av w2k
Lenke til kommentar
Har på edonkey 24/7... :innocent: tror ikke RIAA/IFPI bryr seg så veldig mye om at noen små folk i norge driver på me litt nedlastning...ikke har dem lov t å gjøre så mye heller...dem har jo ik så mye myndighet her i norge akkurat??! eller tar jeg feil??? :ermm:

RIAA er en privat organisasjon, som ikke kan gjøre stor mer en sivile søksmål. Og de kan bare saksøke amerikanske statsborgere.

Lenke til kommentar

hehe....var jo godt å høre da... :D

Har henta peerguradian nå...men jeg skjønte ik så mye av den...er d sånn at jeg må legge inn hver enda IP-adresse jeg vil ha blokket, eller har den en stor liste selv som der går ut fra??? eller funker den på en annen måte???

Lenke til kommentar

den blokkerer ikke bare ip til riaa og sånn, men også ip til linker med reklame fra enkelte sider, hadde problemer med å komme inn på wired.com og thesims2.no fordi den blokkerer diverese elementer. når jeg slo den av og gikk inn på

thesims2.no funket alt fint, men når jeg so den på rett etter poppet den opp med 10.000 blocks... men inn på siden kom jeg ikke igjen. greit når en vet om det iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...