Kadmium Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) ÅÅÅÅÅ! Nå er jeg så lei av at det trådløse nettet mitt hopper av og på av/på av/på hele tida... men altså: Jeg har D-Link DWL-G120, NextGenTel Bredbånd, Netopia 4542 ruter... og hastigheten på DWL-G120'n skal være på 11.0 Mbps.. men min er på 2.0 Mbps... Jeg har betalt regninga hele tida så de kan ikke ha satt den ned... Så jeg lurer på om det kan ha noe med noen andre tekniske ting i rommet som forstyrrer..?? Jeg har en TV, et stereoanlegg, høyttalere til datan, høyttalere til stereoanlegget, dvd-spiller, video(VHS)-spiller i rommet... Kan det ha noe med disse tingene å gjøre..?? Hadde vært veldig takknemlig for noen fine svar.. PS: Har to data'er på nettet.... Endret 5. oktober 2004 av Espen54 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Prøvd å byttet kanal du sender på? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 hm.. hva mener du?? Mene rdu f.eks. sånn som 3com og default og sånne ting? forskjellige trådløse nettverk..?? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Ikke helt sikker på hvor du finner det, men det skal gå ann og bytte kanal som den tråløse ruteren sender på. Mener å huske at det er 10-11. Vist det er mye støy på en kanal er det håp om at det er bedere på en annen.... Endret 5. oktober 2004 av Big_JJ Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) ok.... takk for svar da Skal sjekke om det er bedre på en anne n kanal jeg.. Endret 5. oktober 2004 av Espen54 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 hm.. noen som vet om noen tilgjengelige kanaler....?? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har ikke noe med dekninga å gjøre da. Hvis vi har fått et teppe eller noe over vår trådløse ruter så synker signalstyrken og hastigheten. Langt imellom enhetene eller noen form for sperre i veien. Tykk vegg etc? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 ehm... er faktisk ikke noen vegg imellom.. har alltid døra åpen når jeg er på internett.. så tror kanskje det Big_JJ sier er litt mer... *kremt* riktig *kremt* Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 hm.. noen som vet om noen tilgjengelige kanaler....?? hm.. noen som vet om noen tilgjengelige kanaler....?? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 FAEN! Nå kommer jeg ikke inn på ruter'n min engang nå når jeg skriver telnet 10.0.0.1 så står det: ''Kobler til 10.0.0.1...Kan ikke åpne en tilkobling til vert, på port 23 : Kan ikke koble til.'' Har jeg så lav signalstyrke at jeg ikke kan komme inn på den men at jeg kommer inn på MSN og internett (så vidt) eller er det noe annet?? Hadde vært veldig takknemlig for noen positive svar:) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Du må ha gjort noe da. Av en eller annen sort, for det er vel ikke fler hindringer i veien nå er det vel? Lite trolig at det er forbindelse som er problemet hvis internett funker. Trenger da ikke mye linje for å gå inn i ruteren. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 referat: for det er vel ikke fler hindringer i veien nå er det vel? vel... mener du siden jeg har stilt inn på en annen kanal? det har jeg ikke gjort Hadde ikke tid til det i går... Men, sier ifra om det hjalp etter at jeg har prøvd på en annen kanal jeg Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 referat: for det er vel ikke fler hindringer i veien nå er det vel? vel... mener du siden jeg har stilt inn på en annen kanal? det har jeg ikke gjort Hadde ikke tid til det i går... Men, sier ifra om det hjalp etter at jeg har prøvd på en annen kanal jeg Menneh... Jeg kommer så vidt inn på sider og sånt da.. må trykke på oppdater over 40 ganger for å komme inn på sider... Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå