Gå til innhold

Slagord elev-bedrift Kantine

Jeg_ruler

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Jeg går i 9d på Ramstad skole, og nå har de øverste ledere av skolen bestemt hvordan kantinen blir drevet. En og en klasse får ansvaret for 6 dager hver. Overskuddet av det de får inn, skal gå til klassekassen. Man søker om stilling, som Leder, nestleder, økonomisjef for sin klasse.

Jeg søker om lederstillingen (ikke fordi jeg bare vil ha den høyeste stillingen automatisk) Og dersom jeg får stillingen, vil jeg gjerne ha noe for å overbevise klassekamerater om at jeg handler situasjonen. Er det noen som har tips/slagord, til denne "bedriften", som vi kan bruke?

Det skal være Kantine. Hvis jeg blir leder skal jeg fremme forslag om å satse på åttende klassinger, siden de aldri har hatt kantine før på skolen sin, og dermed vil kjøpe mye (i hvertfall de første ukene)

De eventuelle slagord/tips skal jeg kreditere når jeg kommer med forslag.

Takker for alle eventuelle tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tips.. ja det kan jeg komme med. Husk og ha godt system på alt. Ha litt oversikt du som er leder og. Vi gikk i underskudd siste måned :ohmy: . Ikke på grunn av lite salg. Men på grunn av at folk spiste opp maten.(de som sto i kantina :no: )

Men slagord.... hmmmm :

I stede for og bruke penger på dritt, kom og kjøp av oss litt :w00t: Nei da.. jeg er ikke noe god til og finne på slag ord. Får håpe noen andre er bedre :blush:

Men husk og vær oppmerksom på innkjøp og at ikke for mye mat blir til overs :thumbup:

Lenke til kommentar

Matfat.

Kjøp mat av oss, kast den medbrakte i teh boss.

Spis sunt, året rundt.

Maten vår er høydepunktet dette skoleår.

Vi er flinke, selger horn med ost å skinke.

I denne kantine, finnes ingen sur mine.

Uten mat og drikke, dør helten.

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...