Gå til innhold

MPX svarer ikke på RMA henvendelsene mine


Anbefalte innlegg

Jeg fikk nylig en defekt seagate disk (den tok "fyr" i maskinen når jeg starta opp), og har derfor sendt retur forespørsel på den disken.

Den er 1år/3mdr gammel, noe som ikke skal ha noe å si ettersom at Seagate har 3/5 års garanti på diskene sine.

Jeg har ikke fått noe svar fra MPX, enda det har gått 2-3 uker etter at jeg sendte RMA forespørsel, ikke et pip engang.

Jeg hadde i det minste forventet ett eller annet svar som at "Desverre, vi gir ikke mere en 1års garanti på produktene vi selger, ta kontakt med produsent." Eller noe i den duren.

 

Noen andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm.. Da jeg tenkte jeg ikke fikk svar fra komplett, hadde mailen havnet i mappen for "useriøs e-post." Jeg bruker hotmail, gjør du og det, er det en mulighet for at mailen har havnet der.

 

EDIT: mailer som er mer enn 5 dager gamle slettes...

Endret av Dr3ad
Lenke til kommentar

Snakket med en dame akkurat nå, og hun fortalte meg at MPX sender RMA til den mailen som står påkunden, ikke den mail'en man oppgir i RMA søknaden..

 

Det værste er at jeg fikk ikke til å endre epost adresse på konto'en uansett hva jeg gjorde

 

Men,men, det ordna seg, og dama skiftet eposten for meg (tror f**n meg at hun trodde jeg sa gaymail i stedet for gmail :!: ), RMA blir sent til G(ay)mailen min med en gang sa hun, så vi får se....

 

Men det ordner seg sikkert! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...