Thombr86 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg fikk nylig en defekt seagate disk (den tok "fyr" i maskinen når jeg starta opp), og har derfor sendt retur forespørsel på den disken. Den er 1år/3mdr gammel, noe som ikke skal ha noe å si ettersom at Seagate har 3/5 års garanti på diskene sine. Jeg har ikke fått noe svar fra MPX, enda det har gått 2-3 uker etter at jeg sendte RMA forespørsel, ikke et pip engang. Jeg hadde i det minste forventet ett eller annet svar som at "Desverre, vi gir ikke mere en 1års garanti på produktene vi selger, ta kontakt med produsent." Eller noe i den duren. Noen andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
leffa Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ta dej ein telefon til dei du. So tenker eg de ordner seg Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har ikke opplevd det samme. Ring dem og hør hva som har skjedd, skal se det ordner seg. Telefon: 33 29 34 00 Lenke til kommentar
MPX Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Som de andre i tråden sier - Ring oss! Vi sender svar på RMA vanligvis samme dag Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 He-he...like flinke å svare på mail som de var til meg for halvannet år siden. Da konkluderte jeg med at mailadressa kun var til pynt på nettsiden. Men - jeg ringte til slutt, og da kom ting i orden umiddelbart. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det er ihverfall sikkert att nettbutikkene henger rundt på forumet her ganske aktivt så de vet hva e-post er Eller hva Mpx? Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hm.. Da jeg tenkte jeg ikke fikk svar fra komplett, hadde mailen havnet i mappen for "useriøs e-post." Jeg bruker hotmail, gjør du og det, er det en mulighet for at mailen har havnet der. EDIT: mailer som er mer enn 5 dager gamle slettes... Endret 5. oktober 2004 av Dr3ad Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Nope, brukte egen mailserver. Men MPX: Dere får altså en telefon i morgen fra meg, hvis det ikke blir for travelt på jobb da... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Bare så synd at enkelte kun reagerer om det postes her Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Bare så synd at enkelte kun reagerer om det postes her Enig der, og det er dårlig at man ikke svarer på en RMA henvendelse uansett på hvilken måte den blir meldt. En adresse som [email protected] bør svare innen rimelig tid på nettopp returspørsmål. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Fikk heller ikke svar på RMA henvendelse fra komplett. Heller ikke i junkmailen. Sendte dem en vanlig mail og spurte hva som skjer, så ordnet det seg. Anbefaler at du gjør det samme til MPX Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Bare så synd at enkelte kun reagerer om det postes her Men bra at de i det hele tatt reagerer (Men jeg skjønner hvor det er du vil hen) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Snakket med en dame akkurat nå, og hun fortalte meg at MPX sender RMA til den mailen som står påkunden, ikke den mail'en man oppgir i RMA søknaden.. Det værste er at jeg fikk ikke til å endre epost adresse på konto'en uansett hva jeg gjorde Men,men, det ordna seg, og dama skiftet eposten for meg (tror f**n meg at hun trodde jeg sa gaymail i stedet for gmail :!: ), RMA blir sent til G(ay)mailen min med en gang sa hun, så vi får se.... Men det ordner seg sikkert! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Forward [email protected] > /dev/null ? Like greit ... blir mindre mas da (beklager, kunne ikke dy meg ) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Pakken er nå sendt, og jeg håper jeg får tilbake ny disk i løpet av denne måneden. Edit: Når kommer den nye serien tl Seagate? Begynner å bli utollmodig nå... Endret 6. oktober 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå