superfant Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei, jeg holder på med en hjemmeside der jeg gjerne skulle hatt inn ett download arkiv som f.eks itpro.no har. Men Itpro baserer seg på phpnuke og det vil ikke jeg gjøre, derfor lurte jeg på om noen visste om ett greit script med ca de samme funksjonene som itpro sitt download arkiv? Jeg har mulighet for SQL og PHP på serveren. Har også funnet flere MODS som har disse funksjonene til phpbb og Invision, noen som har erfaringer med noen av disse? Samtidig lurer jeg på om noen vet hvordan f.eks hardware.no får opp en link med diskuter artikkelen her nederst i alle nyheter osv som sender deg til forumet samt en post skrevet av brukeren som lagde nyheten med en innledning i. Er dette mulig å gjøre automatisk? Det kan godt være samme brukeren som skriver alle postene. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 hardware.no bruker et spesiallaget system (n:eo) som er den kraftigste publiseringsløsningen jeg noensinne har sett. Ulempen med at det er spesiallaget er at du neppe finner det på hotscripts. Å lage noe som automatisk legger inn en post i forumet er lett, da det bare er å legge til en ekstra rad i post-tabellen, og en rad i tråd-tabellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå